A
Anoniem
Guest
hallo dames
ik zit met een probleem ik had een prima schema met mijn zoontje nu 6 mnd en dat ging heel goed.
tot ik maandag naar het cb ben geweest en ze zeiden dat ik eigenlijk van 4 naar 3 flessen moet.
het is net of hij het begrijpt.
hij kreeg om
7.00 fles 210
11.00 fles 210
13.00 fruit hap
15.00 fles 210
17.00 warme eten en toetje
19.00 fles 240 met 3 schepjes rijstebloem en dan sliep hij de hele nacht door.
nu eet hij de fles van 7.00 op 40 cc na leeg en die van 11.00 ook niet helemaal de rest wel .
hij gaat om 19.00 naar bed en begint dan tegen 20.30 heel hard te krijsen,
knuffel ik hem even geef de speen tegen 21.30 slaap hi weer, haal hem niet van z'n kamer af.
dan tegen 3.00 begint hij weer heel hard te huilen en houd dit rustig 1,5 uur vol maar ik wil hem geen fles geven s'nachts en geef hem dan z'n speen en knuffel hem.
ik heb ook een dochtertje van 6 jaar en die zit in groep 3 ik vind het vervelend als zei s'nachts van hem wakker word.
wat moet ik doen?
aub tips ik weet het niet.
ken dit ook niet van mijn eerste kindje.
wil nu proberen friso extra voor de nacht te geven en overdag gewoon standaard.
tot 6 mnd kreeg hij ook friso extra.
groetjes mascha
ik zit met een probleem ik had een prima schema met mijn zoontje nu 6 mnd en dat ging heel goed.
tot ik maandag naar het cb ben geweest en ze zeiden dat ik eigenlijk van 4 naar 3 flessen moet.
het is net of hij het begrijpt.
hij kreeg om
7.00 fles 210
11.00 fles 210
13.00 fruit hap
15.00 fles 210
17.00 warme eten en toetje
19.00 fles 240 met 3 schepjes rijstebloem en dan sliep hij de hele nacht door.
nu eet hij de fles van 7.00 op 40 cc na leeg en die van 11.00 ook niet helemaal de rest wel .
hij gaat om 19.00 naar bed en begint dan tegen 20.30 heel hard te krijsen,
knuffel ik hem even geef de speen tegen 21.30 slaap hi weer, haal hem niet van z'n kamer af.
dan tegen 3.00 begint hij weer heel hard te huilen en houd dit rustig 1,5 uur vol maar ik wil hem geen fles geven s'nachts en geef hem dan z'n speen en knuffel hem.
ik heb ook een dochtertje van 6 jaar en die zit in groep 3 ik vind het vervelend als zei s'nachts van hem wakker word.
wat moet ik doen?
aub tips ik weet het niet.
ken dit ook niet van mijn eerste kindje.
wil nu proberen friso extra voor de nacht te geven en overdag gewoon standaard.
tot 6 mnd kreeg hij ook friso extra.
groetjes mascha