hoi medemoeders. ik heb een dochter van 2 jaar en 4 maanden (is van 31 januari 2005) en voorheen was slapen nog nooit een probleem en doorslapen ook niet. maar de laatste tijd wordt ze vroeg wakker zo rond een uur of 6-6.15. op zich geen probleem want mijn man moet om 6.30 opstaan en ik sta dan ook meestal mee op. dus dan gaat ze gewoon mee naar beneden toe. nu is ze al een aantal keren heel vroeg wakker geweest. zo rond een uur of 2 of 3 en dan gaat ze niet meer slapen. ik leg haar wel steeds terug in bed maar na een half uur staat ze al weer naast ons bed. wat ik ook doe ze blijft wakker en wil echt niet meer slapen. nu komt het wel telkens voor in het weekend maar het is toch knap vervelend als je in het weekend om 2 of 3 ur s'nachts beneden zit omdat ze niet meer wilt gaan slapen. (ze begint gewoon te roepen dat ze wakker is en zo). wie kent dit probleem ook en nog beter wie heeft er tips voor ons want wij weten het niet meer.
ik hoop dan ook op een aantal reacties van andere ouders die dit ook meemaken of meegemaakt hebben
in elk geval bedankt voor het lezen.
groetjes van rilana