S avonds smakken / zoekgebracht flesvoeding

<p>hoi allemaal,</p><p>na even tobben met voeding zijn we nu redelijk van de krampjes af. natuurlijk begint er nu weer iets nieuws. Na de voeding van 5 wordt hij na een uur/anderhalf onrustig. Hij begint met huilen en alsnog m rustig heb begint hijgt sabbelen en zoekgedrag te vertonen. Het is dan 2 minuten huilen/moeilijkheden, 2 minuten speentje en dat duurt dan ongeveer een uur, waarna hij bij mij in slaap valy (ik leg m dan niet in bed om te voorkomen dat ik weer opnieuw kan beginnen). Het doet mij denken aan clusteren, maar ik geef flesvoeding... is dit herkenbaar? En heeft iemand tips? Ik los het nu op met een speentje, maar misschien moet ik de fles van 9 verdelen over twee keer? Of aankijken of het vanzelf weer overgaat...</p><p> </p>
 
Kan het zijn dat dit het bekende huiluurtje is? Dat lijkt namelijk op clusteren. Je kunt t testen door hem ergens op te laten sabbelen, je pink of een speen. Zuigt hij daar wel op, dan heeft hij geen honger. En zou het dus een huiluurtje kunnen zijn. 
 
Oh dan zou kunnen inderdaad, zijn al weer renpaard weken onderweg dus had er niet meer aan gedacht. Maar denk dat dat t zal zijn. Is er dan ook verschil te merken tussen en ‘standaarddag’ en een daf met meer ondernemingen en dus meer prikkels?
Nu hopen dat het niet te lang duurt ?
 
Ja, daar zit vaak wel verschil in. Soms merk je dat t met een half uurtje klaar is, soms duurt t echt een uur. Als de ochtend veel prikkels had, moest hij vaak voor het middagslaapje alles al even huilend verwerken. Savonds tijdens t huiluurtje de rest. :)
 
Oke bedankt! Hier is best veel gehuild de afgelopen weken, dus soms weet ik echt even niet meer wat het huiltje nu weer duidelijk wil maken. lees nu de berichten terug, fijn dat met alle typfouten en spellings’correcties’ mijn berichten toch nog te begrijpen waren ?
 
Misschien wat overprikkeld overdag? Hier helpt het om de laatste fles van 19.30 uur te geven in haar eigen kamer met gedimt licht zonder prikkels
 
Terug
Bovenaan