's avonds zo down

Hoi dames,

Ik mag niet klagen eigenlijk. Alles verloopt goed met mij en de kleine man. Alleen het slapen is een probleem. Een tijdje geleden heb ik zo'n 2 weken erg slecht, tot niet geslapen. Had ik dan een nacht goed geslapen, de volgende nacht mocht het dan weer niet.. En waardoor het dan komt, tja. Soms onrustige benen en soms kan ik gewoon niet slapen terwijl ik wel doodop ben. Daarna ging t weer een tijd goed maar sinds 2 nachten is t weer zo ver. En ik kom ook een beetje in een cirkel dan 's avonds. Ik bedenk al van te voren dat t vast niet zou lukken. Ja, dat moet ik niet doen, weet ik, maar daar kan ik weinig aan doen. Als ik dan in bed lig en ik kom niet in slaap dan bedenk me alle dingen die niet leuk zijn op het moment. Terwijl dat allemaal niet zo dramatisch is als ik denk op dat moment. Zoals dat ik me schuldig voel als me vriend weer wakker van me wordt, zorgt hij heel lief voor me. Maar wat wel inhoudt dat hij 's avonds natuurlijk kapot is. Waar ik dan weer van baal en chagerijnig van wordt. Het schiet dus allemaal niet op en rond 2 uur 's nachts heb ik een hormoonaanval heb en een kwartier hard moet huilen, een kopje thee van vriendlief krijg en hierdoor meestal uiteindelijk wel weer in slaap kom. IK BEN ER ZO KLAAR MEE!! Ik wil gewoon slapen!
Sorry, het is een heel verhaal. En zoals ik al zei, ik mag niet klagen maar dit is echt slopend en dit hou ik niet vol met werken en sociaal leven en niet slapen.. Help! Het lucht in ieder geval op om t even van me af te typen.. Bedankt voor het lezen van dit zeikverhaal.

Liefs myet

Hoi Myet!

Het niet-slapen komt me bekend voor, alleen ik lig niet somber wakker, maar gewoon blij eigenlijk. Ook ik vind het vervelend om alles met het niet -slapen te combineren, maar het zal wel moeten. Ze zeggen dat je alvast getraind wordt op deze manier voor als de baby er straks is, veel wakker 's nachts om te voeden enzo.....
Sterkte!!
Greetz Esz

Myet, wat vervelend zeg! Ik heb hier gelukkig geen last van! Onrustige benen herken ik wel!
Helpt een lekker warm bad / douche savonds niet? Nou ja, dat heb je vast al geprobeerd....
Of lezen in bed?
Hopelijk is het snel over!

heey myet

komt mij erg bekend voor.ik slaap ook slecht en als ik dan wakker lig ga ik ook ontzettend piekeren.dit heb ik ook wel overdag ik probeer dan aan andere dingen te denken of ga ff douchen of tv kijken,lezen of warme melk drinken.maar ik lig ook heel veel wakker omdat de kleine het leuk vind wanneer mama wil slapen gaat hij schoppen haha zo leuk!!maar ja is echt irritant als je niet kan slapen en wel gewoon dood op bent maar denk maar zo je doet het voor een goed doel!!dat denk ik altijd wel!!en als ik toch niet kan slapen ga ik lekker fantaseren over de kleine hihih

succes ermee!!!

Terug
Bovenaan