S c h u d d e n of R o e r e n

Ik heb altijd geroerd. Wel eerst in een poedertoren bij elkaar gedaan, gemengd en dan in de fles.
Heb een paar dessertlepels met lange steel gekocht, zo kun je ook onder in de fles komen.

Ik meng eerst de voeding met johannesbroodpitmeel, daarna roer ik met een vork (hiermee heb ik nooit klontjes). Ik vind dat het teveel schuimt wanneer ik schud.

Dankjewel voor alle reacties. Ze zeggen vanuit de Nutricia Kindervoeding Service waar je contact mee op kan nemen het volgende:

" Schudden is essentieel hierbij, dus dat raden we wel aan. Belletjes verplaatsen zich in een vloeistof naar het oppervlak, dus als je de fles geod onderste boven houdt tijdens drinken, drinkt een kindje dit niet mee. "

Dus vind het lastig, want heb het idee dat mijn dochter na het drinken van een fles die geschud is ook veel meer scheetjes laat & last heeft van haar buik..

Wij hebben nooit een fles geschud. Altijd roeren. En idd wat meerdere zeggen al dat spul door de voeding doen en dan in de fles. We roerde wel altijd flink om de klontjes eruit te krijgen

Terug
Bovenaan