@ s.c.vlaardingen

hey meis,

een poos geleden heb je een topic geopend dat je toch echt opnieuw zwanger was en dat je vriend er toen niet zo blij mee was.

Je bent daarna regelmatig door mijn gedachten gegaan, en wilde even weten hoe het nu met je is.... en of je vriend er inmiddels ook blij mee is.

liefs
Vanessabo
 
hallo vanessabo en heppy0001
ben 3 mei alleen naar het ziekenhuis geweest en is er een echo gemaakt.ik ben 8 weken en 5dagen zwanger en er was hartactiviteit te zien. Ik ga 6 mei naar de verloskundige alleen.Ik krijg van me vriend geen hoogte.hij praat er niet over
.groetjes s.c.
 
oh meis, wat fijn dat je al bijna 9 weken bent.

Maar vind het wel jammer om te horen dat je van je vriend geen hoogte krijgt. Had het juist zo fijn gevonden om te lezen dat hij er inmiddels ook happy mee is. Juist omdat mijn vriend het tegenovergestelde is. Ik hoef nu nog meer 2 weken en 4 dagen en heb er hier 1 die niet kan wachten tot die kleine er is.

Hoop echt met heel mijn hart dat je vriend er straks superblij mee is. Misschien als die 12 weken voorbij zijn.

En meis, beloof me 1 ding, geniet van die kleine in je buik. Voor je het week zijn die maanden voorbij en ligt er een klein hummeltje in je armen.

Hoop dat het vandaag bij de vk ook allemaal in orde is.

liefs
Vanessa
 
Hey SC,

Inderdaad fijn om te horen dat het goed uitziet met die kleine uk!

Wel vreemd idd, dat je vriend er niet zo aan trekt....
Misschien kruipt hij gewoon helemaal terug in zijn schulpje, omdat hij bang is dat het misgaat!!!

Hij draait wel bij..... en zo niet

it's his loss!!!

Dan kan ik niet begrijpen waar hij mee bezig is...

Maar heb goede hoop voor jullie ;)

liefs
 
hallo dames,

ik ben bij de verloskundige 6 mei geweest alleen.
alles was goed me bloed was nagekeken en en geen nare dingen in me bloed gevonden me bloeddruk was ook goed.nog even met de verloskundige gekeken op de echo naar de baby en hartje klopte nog.moet nu 28 mei naar het ziekenhuis zei de verloskundige .dan gaat de gynaceloog me nakijken i.v.m.me vleesbomen.
ik twee grote zitten in me baarmoeder.weet niet of me vriend meegaat.hij praat er niet over en vroeg ook niet uitzichzelf hoe het bij de verloskundige was van de week.ben bang dat ik het echt alleen moet doen.Groetjes s.c.

 
Terug
Bovenaan