S.I. gewricht problemen

Beste allemaal,

Heb voor zoveelste keer weer eens last van mijn S.I. gewricht. Wat ik al had voorspeld aan het begin van de zwangerschap dat het eraan zat te komen. Helaas al wat eerder dan verwacht. Maar goed.
Ga dus weer naar mijn favo bezigheids therapie: De Fysio :D

Ik ben er dit keer op tijd bij omdat ik de klachten/ symptomen al een beetje herkende maar het nog niet zeker wist, Maar nu dus wel.
Zo eigenwijs als ik ben nog steeds hun advies niet opgevolgd: mijn vorige fysio therapeut zei: ga een andere baan zoeken, de zorg is veel te zwaar met deze klachten aan je rug op zo'n jonge leeftijd.
Werk nu dus nog steeds in de zorg alleen wel tijdelijk aangepast ivm zwangerschap...

tja luisteren is nu eenmaal niet de sterkste kant van zusters, wij vertellen liever aan anderen wat ze wel en niet mogen doen :)
Succes ermee, hoop dat je vroege diagnose voldoende is om het goed houdbaar te houden
xx

Komt voornamelijk omdat ik het werk zo heel erg leuk vind en ik niet zou weten wat ik anders zou moeten gaan doen. Wil echt geen kantoorbaan van 9 tot 5 maar zou het met een kleine wel makkelijker maken hahaha

Hallo,

Ik breek even in van het augustus forum. Ik heb ook last van mijn si gewricht. Loop er ook al voor bij de fysio! Heb je er ook last van als je slaapt en wanneer heb je er het meest last van? Ik voornamelijk als ik lang zit en heb nou eenmaal zittend werk of als ik lang loop.

Liefs,

Hoi,

Ik heb al jaren klachten van me SI gewricht, helaas speelt het nu ook op in me zwangerschap, met daarin bekken instabiliteit.

Ik ben van kantoor baan, naar schoonmaak baan gegaan omdat ik meer wou bewegen. Moet zeggen dat ik er wel minder last van heb nu. ( voor me zwangerschap )

Doei

Terug
Bovenaan