's morgens gelijk weer het bed in?

Hoi meiden,
Mijn zoontje is bijna 8 weken oud. Hij slaapt goed, maar begint de laatste dagen te pruttelen wanneer we hem 's morgens na de fles van 7 uur weer gelijk terug in bed leggen. Hoe doen jullie dat? Houden jullie de kleine na de ochtendvoeding nog even op? Overdag doe ik dit natuurlijk wel, maar 's morgens heb ik zoiets van hup terug je bed in en nog even slapen. Ben benieuwd hoe jullie dit doen?
Groetjes,
.
 
Hoi,
Ja als mn kind nog eerst wil spelen dan legde ik ze voorheen nog niet terug in bed, mijn jongste is nu pas 2wk dus die slaapt idd daarna bijna meteen weer, maar zo met een week of 8 hebben ze al minder slaap nodig en zijn ze na de voeding wat langer alert, je kunt als je zelf niks hoeft te doen even met hem in bed knuffelen/spelen en hem als hij weer moe wordt terug leggen.
Groetjes
 
Hai,
Mijn man doet vaak de ochtend fles en komt Timo (2mnd) daarna even bij mij en bed brengen, waar we even samen knuffelen en spelen. En daarna gaat hij weer naar bed.
Ik zit er nu ook over te denken om hem na een half uurtje na de voeding in bad te doen en daarna naar bed.
 
Wij deden op een gegevens moment,na de fles nog even lekker bij ons tussen in in bed, beetje spelen/kuffelen enz..en dan als we zagen dat hij moe werd(meestal na 30min)legde wij hem weer in bed.
 
Een uurtje wakker zijn is toch heel normaal. De dag is toch begonnen. Uiteindelijk ga je toch naar een ritme van 's nachts slapen, wakkker worden, fles/ontbijt en dan spelen tot ongeveer 10 uur en dan een slaapje.
 
Vanochtend werd onze kleine (7 wk) pas om 07.15 wakkeer (eerste keer doorslapen). Lekker op zijn zondags hem de fles gegeven in bed en daarna hij op zijn voedingskussen tussen ons in en met zijn allen eerst even spelen en daarna lekker verder slapen op het grote bed. Heerlijk! Gevaar: we werden allemaal pas weer om 11.00 wakker! Iedereen eindelijk weer eens uitgeslapen :p
 
Terug
Bovenaan