's morgens gelijk weer naar bed?

Hoi meiden,
Mijn zoontje is bijna 8 weken oud. Hij slaapt goed, maar begint de laatste dagen te pruttelen wanneer we hem 's morgens na de fles van 7 uur weer gelijk terug in bed leggen. Hoe doen jullie dat? Houden jullie de kleine na de ochtendvoeding nog even op? Overdag doe ik dit natuurlijk wel, maar 's morgens heb ik zoiets van hup terug je bed in en nog even slapen. Ben benieuwd hoe jullie dit doen?
Groetjes,

Hoi
Wij leggen ons zoontje 's morgens nadat hij even uitgebuikt heeft, weer op bed. Soms moppert hij een beetje, maar gaat eigenlijk altijd wel slapen.
Na zijn voeding houd ik hem hooguit nog een half uurtje tegen me aan om dus uit te buiken.
Dit doen we ook na de voeding van 00.00u

Mijn zoontje (ook ruim 8 weken) gaat 's ochtends en 's nachts gelijk zijn bedje weer in. 's Middags en 's avonds mag hij nog even "spelen" en om zich heen kijken na de fles. En eigenlijk gaat dit prima.

Hangt evan af.
Nu ik nog verlof heb en de oudste naar de oppas gaat dan doe ik ze wel gelijk weer op bedje en eigenlijk slaapt ze dan ook wel weer.
Maar heb ik de oudste thuis en moet ik die naar schol brengen dan hou ik haar op. Dan gaat ze nadat we thuisgekomen zijn weer op bedje.
Het kan nu nog 1 weekje, 4 april zit mijn verlof er alweer op.

Ja hier ook zo...als de andere naar school moeten dan blijft Railey gewoon beneden en in het weekend leg ik hem gewoon lekker terug in bed en dan slaapt hij nog ff lekker.

ik leg hem ook gelijk weer in bedje, meesytal wel ff uitbuiken eerst maar luuk komt pas om 9.00 dus is soms wel te wakker nog of slaapt maar een uurtje ipv 3

Anouk leg ik ook weer terug na de ochtend fles. Voorheen ging ze maar een uurtje slapen de laatste dagen is dat bijna 4 uur!!!!!!! dus rond 12.00 komt ze er weer uit

Terug
Bovenaan