's Nachts bevallen?!

Volgens mijn verloskundige hoef ik me geen zorgen te maken over onze 2 oudsten tijdens de bevalling. Omdat we in het buitenland wonen hebben we niet zo 1-2-3 opvang voor ze, maar volgens haar zal ik overdag hooguit af en toe een wee voelen, maar zal het pas echt doorzetten als de kindjes gewoon liggen te slapen. Zou super zijn natuurlijk en bij mij is het de 1e 2x ook 's nachts begonnen (alleen duurde het de 1e x zo lang dat het al bijna weer nacht was voor onze oudste geboren was...).
Hoe zit het bij jullie (degenen voor wie het niet de 1e is)? Zijn jullie ook 's nachts bevallen?
 
Mijn 3 kinderen zijn overdag geboren.
Bij de oudste begon de bevalling om 17.00 uur en 2 dagen later is mijn zoon geboren om 16.08 uur. De 2e begon om 2.00 uur en is mijn dochter geboren om 11.08 uur en de 3e begon om 6.00 uur en is mijn dochter om 14.48 uur geboren.
Ik hoop dat deze baby 's nachts geboren wordt, maar die kans acht ik klein.
 
Hei, dat vind ik wel raar gezegd hoor.Hoe kan je nou een bevalling gaan voorspellen?! Is er echt geen oplossing voor kinderopvang? Stel nou dat er wel een of twee wakker worden?Ok, ik ga van het doemsenario uit maar toch....
Onze eerste begon om 17.00 u en ze werd over nacht om 05.00 u geboren.
De tweede begon om 13.00 u en s avonds even voor 22.00 u was hij er....

Ik was errug blij met de oppas en nu dat mn schoonmoeder hier is als alles goed gaat.Want ook al zou ik thuis bevallen, daar kan ik toch echt geen kinderen bij gebruiken ;)

En wat als je onverhoopt toch naar t ZH moet??

Succes!!
 
Bij mijn zoon zijn de weeen om 21.45 begonnen en ben om 18.26 bevallen.
Dus volgens mij kan je het niet voorspellen.

Het zou uiteraard goed voor je uitkomen maar als het komt komt het.
 
Tja, moeilijk te voorspellen denk ik. De bevallingen van mijn 1e en 2e begonnen allebei s nachts. Maar van nummer 1 ben ik om 12:00 bevallen en van nr 2 om 05:30. Bij mij wordt het wrs een keizersnee dus dat is wel goed in te plannen kwa oppas. Maar ik heb wel een oppasadresje achter de hand, voor het geval het toch ineens in gang schiet. Is denk ik voor je eigen gemoedsrust wel zo fijn! Suc6
 
Ik sluit me aan bij de andere moeders.. een bevalling is noooooiit te voorspellen mijn 1e is ingeleid, telt dus niet mee, maar van de anderen is er maar 1 s nachts geboren en de andere 3 overdag en 1 s avonds... nu wordt in waarsch. ingeleid dus ook overdag denk ik maar ;)
 
Had gehoopt gerustgesteld te worden, maar eigenlijk al gedacht dat het heel vaak anders loopt... Voor uiterste nood hebben we een collega die deze kant op kan komen en dan kan die later weer af worden gelost door fam die vanuit Nl komt. Als van tevoren al duidelijk is dat we naar het ziekenhuis moeten, regelen we sowieso fam / vrienden vanuit Nl. Ik ben erg benieuwd of mijn lichaam / het kindje aanvoelen dat het beter 's nacht kan gebeuren ;-).
 
Terug
Bovenaan