's nachts koud / heet

ohh, pfff, de laatste nachten....
ik word naar mijn gevoel koud wakker, volgens mijn man ben ik gewoon warm. als ik dan even ga plassen dan loop ik zo te klappertanden dat het lijkt alsof ik koorts heb. mijn man kruipt dan een hele tijd tegen mij aan om me 'op te warmen' en dan een paar uur later word ik met een bezweet nachthemd wakker. zullen wel hormonen zijn toch? herkent iemand het? heet heb ik wel eerder gehad maar zo koud nog nooit.

groetjes

Hoi hoi,

Ik herken het wel...zeker na de nachtelijke tocht naar de wc...dan heb ik het ook zooo koud dat ik weer rillend in bed kom liggen. Echt zwetend wakker worden heb ik niet... En of het de hormonen zijn, dat weet ik ook niet! Als je je zorgen maakt kan je altijd even de vk vragen hoe het zit...

Sterkte nog!

hoi,

ik word ook vaak bezweet wakker.dan heb ik het ook erg koud.de ene keer heb ik hier wel last van en de andere keer heb ik het dagen achter elkaar.zullen de hormonen wel zijn.

Groetjes Elma

Ik heb het ook het ene moment koud en andere moment weer heel warm.
Heb ook 1 x gehad dat ik helemaal nat van het zweet wakker werd zou er wel bij horen haha

ohhh ja heeel herkenbaar! ik heb het zooo koud en niet alleen in de nacht hoor..overdag ook! ik ben een echte koukleun sinds ik zwanger ben.terwijl ik het eerst eerder warm dan koud had!

snachts lig ik ook hijgend te klappertanden in bed als ik naar het toilet ben geweest.en even later wordt ik zwetend wakker.mijn gyn zei dat dit ook door de hormonen kwam. heb ook al vaker gedacht dat ik ziek werdt,maar niks aan de hand!

Ik heb het idd zowel 's nachts als overdag. Het ene moment ben ik een eskimootje en het volgende moment heb ik het echt heeeeeet!

Heel vervelend, vooral met dit weer!

ik zweet snachts best vaak eigenlijk.... vooral tussen mn borsten.. soms echt zeiknat !!! en waarom????? en waardoor??? ik zou het niet weten..... erg vaag zal het woensdag eens vragen aan de vk

Terug
Bovenaan