`s nachts niet slapen

wie o wie licht er ook in de nachtelijke uurtjes heerlijk wakker te wezen hier al 2 weken voorweeen en harde buiken en dan gewoon weer wakker worden met een bollebuik helaas grrrrr om gek van te worden `s nachts hyven een idee haha en dan die vreselijke dromen iedere keer had ik bij me ander zwangerschappen ook maar soms is het zo echt zo werkelijk dat ik lig te baden in het zweet en er echt beroerd van kan zijn ach hoort er bij he zullen we maar zeggen

Dat is herkenbaar!
Overdag heb ik geen probleem, maar 's nachts kan ik de slaap maar niet vatten. Inderdaad harde buiken, veel geschop en maar hopen dat dit het begin is van de bevalling. Maar helaas.
Ik heb een 1-kamer-woning, dus kan ook niet teveel herrie maken, want ik wil mijn vriend niet wakker maken.

Nachtmerries heb ik ook, maar vooral 's morgens als ik eindelijk in slaap val. Soms zijn ze ronduit belachelijk. Zo droomde ik dat er een klein beertje uit me kwam die rond ging rennen en die ik moest pakken omdat hij anders dood zou gaan. Klinkt raar, maar ook deze droom voelde zo werkelijk dat ik met tranen wakker werd. Anderen zijn wat realistischer en net zo vervelend.

Ik kan niet wachten tot de slapeloze nachten een goede reden hebben.

Zwaantje
39 weken

hier ook al een dikke week regelmatig wakker 's nachts als ik voor mn doen vroeg naar bed ga kan ik niet slapen dus ga er nu later in en dit helpt wel.
maar ik kom nu niet aan genoeg uurtjes slaap.
heb nog 2 kleine kinderen thuis waarvan de oudste niet meer wil slapen dus kan ook 's middags niet even liggen.
nog een dikke week en dan zijn we 40 weken dus kan nooit lang meer duren

gelukkig geen vervelende dromen hier

Slaap problemen ja dat herken ik wel

Al maanden 3x nachts wakker ivm naar de wc gaan.
Idd vlak voordat je wakker wordt de gekste dromen

Laatste dagen ook meer wakker nachts en overdag de ogen niet open kunnen houden, Het weer maakt eht er ook niet beter op,

die buik is bij mij continu hard, net een te hard opgeblazen band, niet echt lekker ibj het slapen

nog een paar dagen/weken of uren????
Volhouden

Ook hier is het slapeloze nachten....
Moeten plassen, dan weer warm, dan weer koud, dan moet ik me weer omdraaien, dan wakker worden omdat je armen verdoofd zijn...en zo gaat het de hele nacht door...

Vervelende is dat ik dan ook nog gelijk klaar wakker ben en de slaap niet binnen een uur weer kan vatten.
Nou wil Nova sinds van het weekend ook niet meer 's middags slapen, dus kan dan ook mijn rust niet ff pakken....

En ja als je dan in de ochtend wakker wordt dan is daar de teleurstelling van weer een nacht voorbij zonder een beginnende bevalling.

Maar meiden kom op...het komt als het komt en er is nog nooit 1 blijven zitten!!!

Liefs en knuffels

behalve bij angela nog 10 uur later was ze bevallen.
ik denk dat ik ook maar zo´n bericht gaat neer zetten,misschien helpt het hahaha.
het moet eruit hoe dan ook.
gr marjan

Terug
Bovenaan