Hoi Jantina,
Nee hoor je bent niet de enige!
Ook onze dochter van 1-6 wordt nog een aantal keren wakker per nacht (3 a 4x!) En dna is het echt huilen tot ze wat melk krijgt....
Helaas ben ik met 6 mnd BV gestopt, want dat is ideaal, je legt dr aan en slaapt gewoon weer verder... Nu moet ik er steeds uit om een lesje te maken... Hoewel ik nu als ik naar bed ga gewoon een hete fles meeneem die tegen de tijd ze wakker wordt ik een fles standby heb staan en er dus niet weer uithoef!
Het is wel slopend... Onze dochter eet wel prima overdag, dus ik denk dat t meer gewoonte is dan honger! Ik heb nog een dochtertje van net 2 jaar, dus overdag ff liggen is er haast niet bij...
Ze eet s'morgens fruithap (liga, banaan, handje druiven) smiddags een 4mnd potje en s'avonds weer een 4 mnd potje en een danoontje met opvolgmelk (soms 2). Tussendoor drinkt ze wat water en eet een soepstengel of i.d.
Beide meiden zijn het eerste jaar 'slechte' slapers, tenminste ik hoop dat het bij onze jongste ook met een jaar over is!
Ons nadeel is dat de jongste bij ons op de kamer slaapt en we haar dus moeilijk kunnen laten huilen want dan kom ik helemaal niet aan slapen toe! Eind van de maand gaan we verhuizen en krijgt ze een eigen kamer! Halleluja! hahaha!
Ik ben niet voor laten huilen maar ik denk echt dat ik te maken heb met een gewoonte patroon!
De oudste gaf ik 10 mnd BV en i kweet dus ook dat borstgevoede baby's weer anders zijn dan flesbaby's, ik zeg maar zo over een jaar slapen ze hele nachten door en dan mis je zo'n klein warm lijfje tegen je aan.... Dus hoe zwaar het ook is, ik geniet er maar van want ze zijn zo groot!
Maar je bent echt niet de enige hoor! Sterkte!
Liefs L81