S,nachts nog voeding willen?

Mijn dochter van 4 maanden sliep vanaf 6 weken door van 9 uur s,avonds tot 7 uur.
Sinds ze 4 weken geleden een rs-virus heeft gehad is dit over. Ze komt weer om 2 uur en om 6 uur s,nachts en als ik haar aan de borst leg drinkt ze gulzig en slaapt vervolgens wel weer lekker verder. Op het cb buro vonden ze haar nog te jong om te laten huilen maar ik ben deze gebroken nachten wel zat! Ik geef haar s,avonds al een flesje nutrilon met rijstebloem maar ook dit helpt niet. Wie heeft er tips???
 

Er zijn geen echte tips om te voorkomen dat ze vaker wakker wordt. Is in fases nu eenmaal zo.
Het gaat ook weer voorbij, dus probeer er niet al te zwaar aan te tillen.
 
Misschien is/was er een sprongetje op komst. Toen onze dochter 3 maanden was, wilde ze ook opeens weer 2 x 's nachts drinken. Dit was tijdens onze vakantie, dus dat was wel even balen. Maar goed, het hoort erbij. Gelukkig waren we voorbereid.  Vrienden van ons hadden aangegeven, dat dat wel eens zou kunnen gebeuren. Het duurde een hele week en daarna sliep ze gewoon weer door van 7 tot 7. Het is dus even doorbijten, maar het wordt weer anders. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Marielle
 
Terug
Bovenaan