's nachts pijn

Ik ben benieuwd of iemand een antwoord weet, aangezien ik pas over 2 weken weer naar de VK moet.

Het komt de laatste tijd steeds vaker voor dat ik 's nachts pijn heb onder bij mijn buik.
Overdag heb ik er ook wel eens last van (in mindere mate) en nu had ik op de zwangerschapsgym van de docente begrepen dat dat waarschijnlijk bandenpijn is.
Maar 's nachts begint het ook te komen.
Zoals afgelopen nacht.
Eerst is er niet veel aan het handje.
Dan rond 12 uur of zo, kan ik me gewoon niet meer omdraaien, zo'n pijn doet t, alsof mijn buik, verkrampt is, ik weet niet eens of dat het juiste woord is...
Als ik het nou overdag zou hebben zou ik het wat meer snappen, aangezien ik erg druk ben, maar 's nachts?!

Vanacht om 1 één uur ook weer 3 kwartier wakker gelegen en nu ben ik ook al weer een half uur op.
Én ik kom er terwijl ik typ ook achter dat de klok verzet is, dus ik kan geeneens van dat uurtje extra genieten!
Wordt ik allemaal zo verdrietig van...

Als ik een half uurtje op ben, in beweging etc, dan is het weer over...

Verder heb ik geen klachten, nou ja, beetje last van mijn onderrug en bil soms, maar overdag voel ik me verder helemaal super!!

Hoop dat iemand dit herkent...

Groetjes.

Kunnen beginnende bekkenklachten zijn, maar als het bandenpijn is kan he tmisschien helpen om een kussen(tje) onder je buik te leggen 's nachts als je op je zij ligt? Dan draagt dat kussen het gewicht van je buik en wordt er niet zo aan de banden getrokken... anders zou ik gewoon ff de vk bellen hoor, als je er zo slecht van slaapt en verdrietig van wordt lijkt me dat geen probleem!!

Kan het geen spierpijn zijn van het draaien of een volle blaas. Ik heb daar namelijk veel last van aangezien ik veel moet draaien door bekken instabiliteit. Maar pijn is nooit leuk en je kan altijd even bellen om gewoon te overleggen vinden ze nooit erg.

succes gr van Mariska

Nou, ondertussen ben ik er achter dat het met vlagen is, dan heb ik er 's nachts weer last van en dan een paar nachten niet...

Als ik google kom ik voornamelijk uit op bandenpijn o.i.d. waarschijnlijk doordat de baarmoeder veel groeit.

De ene keer lukt het me wel met een kussen tussen de benen te slapen en een andere keer ligt dat gewoon niet lekker...

Gewoon nog maar ff volhouden...

Thanks voor de antwoorden!!

Terug
Bovenaan