<p>Hoi lieve mama's en papa's, </p><p>Wij zitten momenteel met een issue.. geen idee of iemand dit herkend, laat staan een idee heeft of dit op te lossen is.. maar jullie hebben me al vaker positief verrast op dit forum en niet geschoten is altijd mis!</p><p>Ik heb een heerlijke dochter van 16 maanden, het is een vrolijke gezonde meid die goed eet en drinkt (voor wie geïnteresseerd is naar wat ze allemaal eet op een dag, laat maar weten in de comments dan zal ik het toevoegen). Ook haar stoelgang is op z'n zachtst gezegd: 'zeer soepel'. Het komt er op neer dat ze per 24 uur 6 tot soms wel 8 poepluiers heeft. En dan niet een klein keuteltje, maar een goeie volle luier. Op zich prima natuurlijk, alleen heeft ze die ook 's nachts en daar wordt ze wakker van. Logisch, want dat voelt en ligt natuurlijk helemaal niet lekker. <br />Sinds een aantal weken moeten wij haar 2 tot 3 keer verschonen 's nachts, ze huilt waardoor we wakker worden en aan haar huiltje hoor ik al dat het om een poepluier gaat. <br />Wat we nu al doen is haar luier verschonen als wij naar bed gaan, vaak heeft ze dan minimaal een volle plasluier en dat scheelt later in de nacht doorlekken. Dat leek even te helpen maar nu komt ze zo nog 2x in de nacht (random tijden, vannacht was het om 2.30u en om 04.00u) met beide keren een volle poepluier. Luier verschonen en terug in bed (soms met een beetje warme melk) maar het lijkt steeds lastiger voor haar te zijn om weer snel in slaap te vallen, vannacht zijn we er 2x een uur mee bezig geweest. <br />Iemand een idee? tips? Herkent iemand dit? Verandert dit weer in de loop van de tijd? </p>