A
Anoniem
Guest
Mijn zoontje is nu 3,5 maand en is sinds 4 weken steeds s nachts wakker hij huilt dan en zodra we zijn speentje erin doen slaapt hij direct weer, soms word hij na een half uurtje of uurtje weer wakker en dit gaat zo de hele nacht door.
Om hem te laten huilen is geen optie want dan word het huilen steeds erger en houd niet op. En ook wij doen dan geen oog dicht.
Dan toch maar weer zn speen erin en meneer slaapt weer.
Hij huilt ook met zn oogjes dicht................
Hij krijgt voeding van friso voor hongerige babys en om ongeveer 10 uur zijn laatste fles, ik heb dit ook al geprobeerd om te rekken dat hij wat later krijgt maar dan nog word hij s nachts wakker
en sochtends half 7 krijgt die zn fles en dat is echt een hongerhuiltje
hij ligt ook ingebakerd in een puckababy omdat hij zichzelf anders steeds wakker slaat
ik heb al zitten googelen maar vind dit "probleem" alleen maar bij ouders waar de kinderen al 6 maanden of ouder zijn
iemand enig idee??? of advies
ik zit er aardig doorheen van die gebroken nachten
Om hem te laten huilen is geen optie want dan word het huilen steeds erger en houd niet op. En ook wij doen dan geen oog dicht.
Dan toch maar weer zn speen erin en meneer slaapt weer.
Hij huilt ook met zn oogjes dicht................
Hij krijgt voeding van friso voor hongerige babys en om ongeveer 10 uur zijn laatste fles, ik heb dit ook al geprobeerd om te rekken dat hij wat later krijgt maar dan nog word hij s nachts wakker
en sochtends half 7 krijgt die zn fles en dat is echt een hongerhuiltje
hij ligt ook ingebakerd in een puckababy omdat hij zichzelf anders steeds wakker slaat
ik heb al zitten googelen maar vind dit "probleem" alleen maar bij ouders waar de kinderen al 6 maanden of ouder zijn
iemand enig idee??? of advies
ik zit er aardig doorheen van die gebroken nachten