s nachts wakker

sinds een maand geleden werd mijn zoontje opeens s nachts wakker. Ik dacht nou dat is vast tijdelijk sprongetje of iets. Bleek achteraf ook tandje door te komen. Maar hij blijft nu nog s nachts komen word er nu echt gek van. Ik moet er dan ook echt wel uit om hem een klein fles te geven. Zal het een sprongetje nog steeds zijn? hij is druk bezig om steeds te staan aan de tafel en bank dit lukt hem nu ook wel. S avonds gaat hij tegen 7 uur al in bed later redt hij echt niet. Ook al geef ik hem later een fles dan blijft hij nog wakker worden vaak rond 5 uur. Wie herkent dit nog meer?

Ik heb hier geen last van, maar het schijnt wel normaal te zijn rond de 9 maanden.
DIt heeft (volgens de geleerden) te maken met verlatingsangst... En lang alleen zijn... Zal vanzelf weer overgaan waarschijnlijk.
Maar ik heb dus (nog) geen ervaring hiermee.

O, hier ook een onrustige slaper. Hij doet dit al een tijd. Eigenlijk is het altijd een onrustige slaper geweest. Het gaat soms dagen goed en dan is ie weer een paar nachten onrustig. Ik leg me er maar bij neer. Het zal vanzelf wel weer eens over gaan.
We halen hem niet voor 6 uur uit bed als ie niet meer wil gaan slapen. Hij moet niet wennen aan het feit dat wakker worden ook betekent dat ie uit bed mag.
Ja... hij huilt dan wel ja... dan troosten we om de 15 minuten en meestal gaat ie ook ineens weer slapen.

Gaap... vermoeiend is het wel! Lekker op tijd je bed in dus!

hier ook eentje... maar deze krijg nog de borst.. ik voed hem en voor heen viel die weer in slaap... maar de lasst twee weken... kan ik soms echt een uur bezig zijn... wil die gaan spelen... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,, ik wil slapen... maar goed zal inderdaad over gaan...

hey..

ja ken het.. tot ze op het consultatiebureau zeiden: doe eens een boterham voor het slapen gaan (en wij doen dan ook nog eens een papfles dr achteraan.. en sindsdien slaapt madam weer tot diep in de ochtend.. dr maagje was gewoon leeg midden in de nacht.. hier helpt t echt goed! ze is overdag ook weer een stuk vrolijker!

liefs

Hey,

Lizzy sliep altijd door van 4 tot 7 maanden.
En vanaf 7 maanden is ze regelmatig s'nachts wakker om een uur of 3.
Lizzy is nu 9 maanden.
In de avond krijgt ze altijd een heel potje groente om een uur of 5 en om een uur of 7 een papfles van 250 cc moet voldoende zijn lijkt me.
Nu heeft ze onder net haar 1ste 2 tandjes gekregen misschien was dat wel de oorzaak van het slechte slapen of een sprongetje.

Liefs

Hoi,

Hier slaapt Amy ook erg onrustig. Eerst was het volgens mij een sprongetje. Nu lijkt er een gewoonte van te maken. negeer het nu gewoon. ze is zo druk bezig in bed met staan, lopen en zitten. vaak valt ze zittend in slaap en op haar knieen. wel een grappig zicht. leg haar dan altijd wel goed. want anders word zo zowie zo een keer wakker.

het vervelende is dat ze bij een andere ( oma en schoonzus ) wel gewoon slaapt van 7 s'avonds tot 9 s'ochtends.

liefs

Terug
Bovenaan