'S nachts wakker

Hallo allemaal.
Zijn jullie ook zo moe en de halve nacht wakker?
Ik ben standaard tussen 2 en 5 klaar wakker. Haha best irritant. Hebben jullie nog tips?
Ik ben nog steeds niet heel misselijk, heel af en toe. Morgen 7 week, hebben jullie dat ook?
Groetjes Sandra

Ja ik ook! Lig dan gewoon klaarwakker in bed, zo vervelend.. Zeker als m'n zoontje weer vroeg paraat is 's morgens, dan ben ik nog zó moe. Maar ja, gaat wel weer over zullen we maar denken ;-)

Ik wordt standaart tussen 4 en 5 wakker, maar val wel weer in slaap. De moeheid is nu aan het komen, maar de misselijkheid blijft nog steeds weg. Alleen een hongergevoel dat me misselijk maakt...
Ik ben bij mijn andere 4 zwangerschappen altijd misselijk geweest, daarom ben ik nu bang dat het niet helemaal goed zit... Maar wellicht zit dat tussen mijn oren....

Ja heb ik ook. Wordt wel een paar keer per nacht wakker. Gelukkig val ik ook wel weer in slaap. Ik denk dat t ook wel komt omdat ik er tegenwoordig wel heel vroeg in lig ;-).

En ik weet uit ervaring dat het straks alleen nog maar erger wordt: slapen met een dikke buik is niet makkelijk. En daarna nog de gebroken nachten natuurlijk.... Haha

Nu ja vijfde wonder ik heb het andersom ben nooit misselijk geweest bij de vorige en nu meestal misselijk al zit er inmiddels wat verbetering in.
Maar zoals je ziet ook ik vroeg wakker had ik bij mijn zoontje ook zei het gister tegen de vk ze zei niks aan te doen mischien homeopatisch. Dus ik hoop dat het dit keer wat herstelt dat ik niet weer pas een keer tussen de weeen door in slaap val aan het eind.

Ik heb ook van die fases, aan het eind van de zwangerschap was het echt nog veel vaker en niet vanwege buik of maagzuur maar echt wakker. Val gelukkig wel redelijk snel weer in slaap.

Morgen alweer 8 weken, misselijkheid is hier de ene dag meer als de andere, gelukkig niet tot spugen aan toe. Kauwgom en kleine beetjes drinken helpt bij mij een beetje.

Terug
Bovenaan