's ochtends of 's avonds??

hoi meiden,

wil mijn kleine meid rijstebloem erbij geven in de fles maar nu weet ik niet wanneer ik het het beste kan geven hebben jullie tips?

ze drinkt nu 4 voedingen per dag maar de laatste voeding drinkt ze niet helemaal op ze laat ong. 40cc staan maar slaapt wel door tot half 9 in de ochtend. dan krijgt ze weer haar eerste fles maar heeft ze eigenlijk niet genoeg aan de 200cc die ze normaal krijgt dus ik denk dat het dan verstandiger is om het in de ochtend te geven want op de laatste fles slaapt ze wel gewoon door dus voor de nacht is het niet echt nodig maar is het dan wel handig om het in de ochtend te geven of zal ik gewoon iets meer voeding moeten maken voor de 1e fles?? wat denken jullie??

groetjes non

Hoi Non,

Ik ben van het maart forum en ons dochtertje krijgt altijd s'morgens een papfles! Zij heeft het s'avonds ook niet nodig omdat ze s'morgens ook pas rond een uur of acht komt. Zo hebben ze s'morgens ook een lekker vol buikje en red ik het ook wat makkelijker met vier flessen!
Succes

's Ochtends de papfles kan natuurlijk prima. Meestal geef je pap omdat de kindjes niet genoeg hebben aan alleen melk. Rijstebloem hoeft niet hoor! Als je kindjes het goed doet, geef je toch gewoon geen rijstebloem?!?
Iris dronk haar laatste fles ook niet op, maar sliep tot een uur of 5. Nu ik er pap in doe drinkt ze alles op (ze vind de pap echt heerlijk...) en slaapt door, zeg maar 2 vliegen in 1 klap...hihihihi!

Groetjes

Terug
Bovenaan