s ochtends wakker

hi,

wie kan mij helpen, mijn zoontje is 4 weken oud en heeft nu al 1 1/2 week een wakker uurtje, die 3 tot 4 uur duurt, die begint om 6 uur 's ochtends, met krijsen, huilen etc. Dit is mij echt aan het breken. Niets is er tegen te doen behalve hem op je buik te leggen, dat vindt hij lekker. Maar dan kan ik zelf niet slapen en is volgens mij voor hem ook niet goed. Wie heeft er tips?

Alvast bedankt,
lia
 
Hoi Lia,

Kan het zij dat hij krampjes heeft? Voor je zoontje is het dan heerlijk om op je buik te liggen, en helemaal niet slecht voor hem hoor. Dingen als laten huilen, zodat hij het afleert, daar is hij nog veel te jong voor, en verwennen kun je hem ook nog niet.
Mijn dochtertje sliep van 4 t/m 12 weken 's ochtends vanaf 5.00 uur zo op mijn buik; ik was er zo aan gewend dat ik zo ook wel kon slapen. Met 12 weken was het afgelopen.
Als je niet kunt slapen met je kindje op je buik, je kunt het ook niet als hij huilt, en in het eerste geval is er tenminste eentje gelukkig denk ik dan maar, en misschien kun je het afwisselen met je man.

Succes,
michelle.
 
Hoi Lia,
Het is niet slecht om je kind op je buik te leggen, zoals je merkt wordt hij er juist rustig van.
Misschien kan je voor jezelf een middagdutje inlassen.

 
Terug
Bovenaan