S#!*t!!! Geen test in huis!!!1

A

Anoniem

Guest
Vrijdag stond ik in de drogist, zal ik een test meenemen of niet.... Ik wilde de goden niet verzoeken en heb de testen laten liggen. En nu heb ik spijt. Ik had vrijdag mijn nod maar tot op heden nog niets te bekennen. Terwijl je met Clomid redelijk zeker bent van wanneer je eisprong is. Morgenochtend ga ik dus zo gauw mogelijk naar de drogist om zo'n test te kopen.
Het gekke is dat ik deze maand niets verwachtte, had geen tekenen die ik de vorige keer wel had. Vanaf vrijdag dan wel wat gevoelige borsten en vanaf vandaag een opgeblazen gevoel. En mijn temp is ook wat verhoogd. DIt lijkt er op dat.... maar ik durf het nog niet te hopen.
Morgenochtend zal ik het weten.....Zal het weer raak zijn? Ik hoop het!!!!
Allemaal succes!!!!
XXX Yvet

Hoi Yvet,

wat spannend voor je zeg, weet je inmiddels al wat?

Ik heb al een tijdje niets meer van me laten horen omdat er geen nieuws is. Na 1 1-2 jaar nog niet zwanger, maar er is niets mis volgens de gyn.. In maart mogen we weer terugkomen,

Ik duim voor jou dat het raak is!

Liefs Janu

EN EN EN EN EN ????????????????????????????????
ow zo spannend ben nog aan het duimen hoor

hoop snel positief nieuws te horen

veel succes groetjes xx moekje

Hoi Yvet,

De winkels zijn nu open. Heb je al een test gekocht???????

Groetjes Kippie.

Hahaha! Wat leuk om die stukjes van ongeduldige meiden te lezen!!!!!
Uitslag: POSITIEF!!!!!! Geweldig blij natuurlijk! 2e ronde na miskraam. Echt niet verwacht! Ja, na zaterdag begon het me wel wat te dagen natuurlijk.
Nou maar hopen dat het nu wel goed gaat!!!! Blijf toch een beetje angstig.
Meiden, jullie heeeeeeel veel succes!!!!!

Dikke kus en zwangerschapshormonen vaan Yvet

SUPER GEFELICITEERD

hoop dat deze keer alles goed blijft gaan en je lekker kan gaan genieten

dikke kus moekje

Hoi hoi

Gefeliciteerd!!!!! Jeetje goed zeg. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan en dat je kan gaan genieten van een hele mooie tijd.

liefs visje

GEFELICITEERD!!!!!

eindelijk weer goed nieuws hier op het forum. hopen dat het nu wel goed gaat. Ik duim voor je.

Liefs, Kippie.

Terug
Bovenaan