s.

wat moeilijk voor je. Ik hoop dat je je kan vasthouden aan die positieve 50%. Fijn om het berichtje van san over haar broer te lezen, vind je niet? Al zal het bij jou ook wel zo zijn dat je het ene moment blij en gelukkig bent en het andere moment vol zorgen. Heb je nog verder onderzoeken?

Het is zeker fijn om het berichtje van San te lezen. Dat geef me weer een beetje hoop!! Ik moet om de 2 weken naar het ziekenhuis voor een echo.ik hoop voor jou dat je het na de vruchtwaterpunctie allemaal weer door een rose bril gaat zien!! (ofwel dat het allemaal goed blijkt te zijn)

hoi corine en syl

leuk dat we elkaar via deze weg kunnen
steunen
ergens zouden we blij moeten zijn dat we zwanger zijn maar aan de andere kant is er ook die spanning van gaat alles wel goed met de kleine......
is het voor jullie de eerste baby ?
en waar komen jullie vandaan ?
wij hebben een zoontje van bijna 3jaar en wonen in overijssel
hoop snel weer wat van jullie te horen

liefs san

Hoi San en Corine,

Het is maar goed dat er een forum bestaat.We kunnen nu onze zwangerschap met elkaar dellen!!
(ook al zat ik liever niet op deze forum maar gewoon op de oktober forum)
Dit is mijn eerste zwangerschap ben nu 29 weken. Ik ben woonachtig in Nieuwegein en ga in Roterrdam bevallen i.v.m. de ecmoapparaat!!
San waarom ga jij geen vruchtwaterpunctie doen? (zit daar een bepaalde reden achter?)
Ik hoop snel iets van jullie te horen.

Groetjes,Syl.

hoi S.C
Ik was heb ook en vruchtwaterpuntie gedaam. Ik had geen pijn maar daarna wel verdriet van de de uitslaag dus vooor een kant is goed maar voor de ander slechte nieuws niet.

hoi corine en syl

wij hadden zoiets van de nekplooimeting was goed en met een vrucchtwater punctie heb je toch weer een groter risico op een miskraam en dat is het laatste wat we wilden we hebben er genoeg moeite voor gedaan om zwanger te worden van onze tweede
en ook met een vruchtwater punctie is nog niet alles zichtbaar alleen cromosoon afwijkingen en dat heeft die kleine van mijn broer niet ze is wel geestelijk en lichaamelijk gehandicapt en ze mist een deel van de hersenen maar voor de rest weten ze er nog weinig over
we krijgen over 3 weken wel een extra echo voor de hersen controle zeg maar

willen jullie ook een kort verhaal over jullie zelf vertellen snap het soms niet helemaal omdat ik nog maar net op deze site kom kijken waarschijnlijk en jullie al een tijdje met elkaar kletsen ?

ik weet alleen van het openliggend midderif dan zeg maar dat is de kleine van syl geloof ik ?

en corine.....? weet ik zo effe niet meer

tot gauw meiden

liefs san

Hoi San,

Heb ik het goed begrepen dat jou broer ook een open middenrif heeft gehad?Heeft hij er nog wat aan over gehouden?
Over een paar weken krijg je weer een echo moet je de hele zwangerschap onder controle blijven??
Ik moet zelf elke twee weken naar het ziekenhuis voor een echo.
Over een week heb ik een gesprek met een van de kinderchirurg kan ik eindelijk bepaalde vragen beantwoord krijgen.

Tot snel

groetjes,Syl

Terug
Bovenaan