saai forum

meiden wat is dit een saai forum zeg elke dag ga ik toch wel even kijken maar het komt gewoon echt niet op gang.
Het vorige was echt veel leuker ik zit nu zelf ook bij de babybytes en je ziet dat daar echt om het uur wel wat geplaatst word en je ziet de bevallingen nu ook komen.
Waar zitten jullie allemaal?
En hoe gaat het bij jullie ik heb veel last van harde buiken en heb ook twee nachtjes van het weekend en vanacht weeen gehad maar dat is weg.
Denk ook niet dat het doorzet heb geen last meer van veel slijm verlies heb ik wat gehad maar is echt afgenomen.
Nou mischien hoor ik wat en anders toi toi toi allemaal.
Groetjess mina

Ik vind het ook niet meer zoals het was, sinds kort reageer ik weer een beetje (zie tpoic slijmprop) Maar echt leuk is hij niet meer. Hier gaat het allemaal niet zo lekker en morgen gaan we een mogelijke inleiding bespreken. Dit omdat ik ME heb, bekkeinstabiliteit en een mannetje van 1,5 heb rondlopen. Ik moet al maanden langg elke dag hulp hebben om de dagen rond te komen en dit is gewoon niet meer te doen zo. Zeker niet omdat ik de afgelopen week meerdere nachten om de 7a10 min voorweeen had die erg pijnlijk waren. het zette niet door maar was wel voldoende om me niet te laten slapen. Dus hopelijk komt morgen het verlossende nieuws. En mogen we volgende week ons tweede ventje in onze armen sluiten.

Liefs van Mariska 36+4 van nr 2

Het is hier inderdaad niet echt heel erg gezellig......:eek:(
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel iedere dag even een kijkje neem. Maar het is hier zo stil dat ik het vaak niet eens de moeite waard vind om een topic te openen. Misschien moet ik dat toch maar eens gaan doen......... want als we inderdaad allemaal zo denken........

@Mariska: Succes morgen! Ik hoop dat je morgen met goed nieuws terug komt. Laat je het snel weten?

Liefs Trudi

Ik doe ook echt wel mijn best om veel te kijken/ schrijven maar het komt er gewoon niet altijd van!!! Vorige week was mijn zoontje ziek, buikgriepvirus en dan tol je 's avonds van vermoeiheid zelf in je bed. En overdag met peuter gaat ook niet echt handig achter de laptop! Maar je hebt gelijk, als we allemaal ons best doen kunnen we er die laatste weken nog iets gezelligs van maken!!!

Mariska, hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt gekregen!!! Laat nog even weten wanneer je kleintje mag komen!

Joyce
35+3

Moet zeggen dat het de laatste tijd wel ietsje drukker wordt, maar tis gezelliger als meerderen reageren.

Hier gaat ie eigenlijk prima.
Raak alleen helemaal "op".
Moet nu ook 3 volle dagen achter elkaar werken (daarnaast nog mijn eigen zaak, waar ik zo'n 2 dagen en 3 avonden werk) en dat is alleen maar staan en lopen, dus ben al na 2 dagen helemaal uitgeteld.
Hebben we morgenavond ook nog een etentje met vrienden, dus als ik thuis kom, binnen een half uur omkleden en weg.. terwijl je het liefst om wilt kleden en naar de bank toe wilt hahaha!

Afgelopen week bij de VK was alles ook goed, baby lag nog steeds met hoofdje naar beneden en ze was helemaal tevreden over ons!

Ik wens jullie allen alvast een heel fijn weekend toe!

Ik ga proberen wat meer te reageren. Alleen gaat dat nu wat moeilijker want onze pc is stuk gegaan en nu gebruik ik een oude laptop, maar die is natuurlijk veel te traag.
Ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en aan de ene kant mag van mij de bevalling wel beginnen, maar aan de andere kant is het beter als het nog wat langer blijft zitten omdat ze een beetje aan de kleine kant is, dan kan ze nog wat vet kweken.

Terug
Bovenaan