Saai hier...

Hoi meiden,

Weer eens een berichtje van mij. Niets spannends te melden. Dit weekend helaas ongi geworden dus poging 2 is mislukt. Maandag niet gebeld voor poging 3 en dat voelde raar. We slaan minimaal een maand over want het gaat effe wat minder met mijn man. Tja en je moet allebei sterk genoeg zijn voor dit soort trajecten dus we hebben even pauze.
In eerste instantie vond ik het vreselijk maar ik merk dat het nu ook wel even rust geeft.
Vanochtend ben ik naar de Cranio Sacraal therapeut geweest en die voelde veel spanning op mijn baarmoeder. Ze heeft er veel aandacht aan besteed en dat kon ik ook voelen. Ben benieuwd wat het oplevert.

Dit weekend gaan we gezellig BBQ'en met 10 man dus dat wordt leuk. Even iets anders!

Hebben jullie plannen met het mooie weer?

lfs inge

hoi,

het is inderdaad erg rustig hier, zelf heb ik ook weinig te melden. Ben namelijk net de wachtweken weer ingegaan. Tja, en dan heb je altijd zoooo weinig te melden, vooral de eerste wachtweek.
Mag ik vragen wat dat voor een soort therapeut is?

Wij gaan dit weekend naar de camping. We hebben vorig jaar een caravan gekocht maar er nog niet in weg geweest, en aangezien aankomend zomer we er 14 dagen mee weggaan willen we hem eerst uitproberen. En we hadden het weekend al een poosje geleden gepland, dus dat weer daar boffen we toch maar mooi mee.

Nou groetjes maar weer en doe het maar mooi rustig aan.
groetjes Naatje

Heee Moppie,

Zoals ik je al zei is het goed dat jullie even rust nemen.
Het komt vast allemaal goed, een maadje rust is zeker niet verkeerd zo nu en dan.

Leuk hoor BBQ met een hele boel.

Ik ga niet zo heel veel spannends doen, moet de hele week werken dus zaterdag ook de boodschappen en het huis weer lekker aan kant maken.
sávnds komt mijn oude hartsvriendin bij ons op visite.We hebben 12 jaar niet met elkaar gepraat (te erg voor woorden, ging nergens over) maar........nu sinds kort weer leuk contact. Nu komt ze dus zaterdag met man en dochtertje. Kunnen we als het goed is heerlijk in de tuin (op ons nieuwe tuinset). Misschien gaan we ook wel BBQen van het weekend. Of zal ik naar dat restaurantje in je weet wel waar????

Zondag nog geen plannen, maar komt heus goed..............

Veel plezier en spreek je wel weer!

Liefs,

Cynthia

Ooooh wat een goede timing inderdaad om een weekendje naar de camping te gaan!! Heerlijk!!!! Zit er toevallig een zwembad ofzo bij?

Cynthia ik zou de fik in die BBQ zetten want bij die indonesiër zit je weg te drijven van de hitte. Wij zouden naar de Japanner maar die hebben we ook omgezet. Veel te warm om binnen te zitten. Erg gezellig dat je vriendin komt!

X inge

Hoi,
Ik zou jullie graag melden dat ik goed nieuws had en zwanger was maar bij mij is ook helemaal niks bijzonders te melden. Vrijdag iui gehad maar ja, daar valt ook niets over te zeggen. Wel heb ik vandaag een hele leuke bikini gekocht maar daar zijn jullie vast niet nieuwsgierig naar. Het wordt gewoon  tijd dat er weer eens iemand zwanger raakt hier! Fijne avond! groetjes

Dat vond ik nu ook Ing, ben blij dat jij hier weer even een mailtje achter laat, zat vanmiddag ook te kijken en het was hier zooooooooooo stil en saaiiiiiiiii, maar volgens mij zit iedereen te wachten of op de eitjes moeten groeien, of een punctie of weer in de wachtweken voor iui, idd Noortje er moet snel weer iemand zwanger worden, dus zwanger worden, bij deze gooi ik het virus er weer op, ik ben niet zwanger hoor, maar ik straal jullie gewoon allemaal even in hahahaha, zwanger worden damens zwanger worden damens, we willen zwanger worden, zwanger worden, dus als jullie dit vaak genoeg lezen gaat dit ook gebeuren ok..

Vanmiddag met twee vriendinnetjes op het terras gezeten heerlijk in het zonnetje, we hadden allemaal een babietje op schoot, want zij heeft een drieling twee meisjes en 1 jongetje wat een wonder, met ivf is zij uiteindelijk zwanger geworden, en zij zei vanmiddag tegen mij dat ik niet mag denken dat het niet gaat lukken, want dat is zonde van de verspilde energie, zij zei het gaat gewoon lukken, dus meiden het gaat ons zeker lukken..

Verder krijgen we drie heerlijke warme dagen, dus genieten meiden van het mooie weer. En van de bbq want dat is gezellig, lekker bbq-en en lekker een drankje drinken.

Heee Noor heel plezier met je bikini, want die kan je wel gebruiken nu het mooie weer eraan komt..

lfs en een dikke knuf van mij

Hoi allemaal

Ik kom ook even mee doen met saaie wachtverhalen nog eentje er bij om het kompleet te maken. Ik moet morgen (vrijdag) weer naar de gyn om te kijken of de eitjes nu wel goed gegroeid zijn na een verhoogde dosis gonal F (beetje zenuwachtig)

Verder gaan we net als velen bbq in de tuin en lekker luieren.

Maar voor het zover is moet ik ook nog even naar de tandarts. Zat me net te bedenken dat je dan in een week van alle kanten wordt bekeken
Het stomme is dat ik echt bang ben voor de tandarts en me nu alleen nog maar druk maak om eitjes. Tja dat kan je zo gebeuren...

Om ook nog even een positieve tekst het net op te gooien. Dit zag ik in een boekje staan:

Onthoud hoe ver je bent gekomen, wees niet alleen bezig met de afstand die je nog te gaan hebt, je bent nog niet waar je wilt zijn, maar ook niet meer waar je was...

groetjes rozemarijn

ik sluit me helemaal aan bij de saaiheid,
moet ook wachten. Ei is niet gegroeid en nu is het wachten op de ongi. Als deze er niet is binne anderhalve week gaan we starten met provera en volgende maand dubbele dosis om ei op te wekken (joepie, joepie). Het bbquen gaan wij ook zeer zeker doen maar ook een heerlijke rose drinken (jummie, jummie)

geniet er van allemaal (ook dat is saai zeker..hahahaha)

Enne INge! Fijn je weer te zien bij ons, ben lij dat het beter gaat met je!
dikke knuf sjanneke

Terug
Bovenaan