Saar geboren 17/10/11

Hi lieve meiden,

Al die tijd heb ik in het november forum geschreven, was uitgerekend op 3 november. Maar onze kleine lieve Saar heeft besloten om op 17 oktober al haar 'acte de presence' te geven!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen met jullie lieve kleintjes en hoe de eerste weken verlopen.

Zelf geef ik borstvoeding en omdat Saar behoorlijk klein was bij geboorte heeft ze echt een uur nodig om te drinken (nog niet genoeg kracht om in 1x mijn borsten leeg te drinken). Ben dus 8 uur per dag 'aangekoppeld' aan mijn meisje. Behoorlijk intensief vind ik dat. Maar ik merk wel dat ze begint te groeien en wat dikker wordt dus dat is heerlijk om te zien.

Hoe zijn jullie nachten en roze wolken? Moet eerlijk bekennen dat ik zo nu en dan behoorlijk van mijn wolk afdonder en effe lekker loop te brullen. Vind het een hele impact hebben; mama zijn. En die nachten pfff ga ik daar ooit aan wennen? ;-)

Maar daarnaast ben ik ook aan het genieten hoor! Wat mooi zo'n mini mensje van onszelf!

Liefs Suus

Ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van je dochter.... en welkom bijde oktober mama's.

Wat lijkt mij dat heftig borstvoeding te geven......Ik ben na 1,5 dag gestopt was te pijnlijk maar heb er nog geen moment spijt van gehad.

De nachten gaan wel rederlijk... ze krijgt om 21 uur een fles en dan om 1 uur moeten we haar wakker maken en om 5 uur meld ze zich. Willen graag naar de tijd 00 uur tot 06 uur maar nog even geduld. Ze is morgen 4 weken dus mag niet klagen......

Rose wolk heb ik niet echt. Gisteren heb ik haar voor het eerst weggebracht naar de oppas voor sollicitatie gesprek en ik dacht dat ik het heel erg zou vinden maar vond het heerlijk tijd vor mezelf!!
Ookal was het alleen maar een gesprek...

Nou gefeliciteerd en welkom by de okt mama,s ik ben ook met borstvoeding gestopt t,wou niet echt op gang komen zelf ben k,met vlagen ook emotioneel omdat t,best een zware zwangerschap was en ook een zware bevalling wat erg heftig was

Terug
Bovenaan