Saar heeft 's avonds geslapen!!!!

Voor het eerst in haar leven heeft Saar ook na de voeding van 18u EN van 21.30u geslapen!!! Hoezeeee! Ben zooooo trots op mun zoeteke!

Was benieuwd hoe de nacht zou gaan, maar ook die heeft ze heerlijk geslapen (met voeding tussendoor natuurlijk).

Ben zo ontzettend blij, het lijkt erop dat het meisje meer rust in haar lijfje aan het krijgen is! Heerlijk! En die glimlach als ze lekker heeft geslapen is meer dan de wereld waard! Hopelijk vanavond weer, dan kunnen pa en ma met gerust hart op bezoek bij vrienden om het nieuwe jaar in te luiden.

Ik wens jullie allemaal een heerlijk, gezond, liefdevol jaar vol zonnestraaltjes toe. Dat we maar heel erg mogen genieten van onze kleine kaboutertjes!!!

Veel liefs en dikke knuffel van Suus (met tranen in haar ogen van verliefdheid op Saar) & Saar
 
En ik krijg weer tranen in mijn ogen van jouw lieve en trotse berichtje! Wat heerlijk voor jullie.
Dat was een supergoed einde van het oude jaar en zeg maar tegen Saar dat ze deze lijn gaat voortzetten in 2012 ;-)
En dat van die verliefdheid kan ik me zó voorstellen. Ik heb regelmatig pijn in mijn buik van alle vlinders die daar ronddwarrelen!

Lieve Suus, een fantastisch nieuw jaar toegewenst, maar volgens mij komt dat helemaal goed met jullie!

Dikke knuffels van Marieke en Jasmijn!
 
Wat ontzettend fijn! Relaxte kindjes zijn blije kindjes en hebben blije papa's en mama's :-D

Geniet lekker van de jaarwisseling en ook wij wensen jullie alle gezondheid, liefde en geluk toe voor het nieuwe jaar!

Veel liefs en knuffels,
Marieke & mannen
 
Heerlijk Suus! Lotte ook sinds 3 dagen!!!! We hebben ineens tussen half 7 en 7 uur beide kindjes op bed liggen, wat een luxe... Geniet ervan! X
 
Wat een heerlijk bericht en wat heerlijk dat je zo verliefd en trots bent op je dametje.

(Over verliefdheid gesproken... Op de achtergrond kirt mijn man nu half tegen mij, half tegen Lise: "Wat een schatje hebben we gemaakt he? Wat een schatje ben je toch he?" Hahaha! Halfzachte man, maar hij heeft wel gelijk ;-))

Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.

Veel liefs,
Arwen

 
Terug
Bovenaan