A
Anoniem
Guest
hoi allemaal ik heb even een vraagje...ik ben 2 dagen over tijd...voel me super goed. Geen last van de normale kwaaltjes als mijn regels zich aan gaan kondigen. Mijn borsten zijn echt dik aan het worden (zien er soms zo gigantisch uit) Dit heb ik niet meer gehad sinds de bevalling van mijn dochtertje 1.5 jaar geleden. Heb weinig eetlust, soms misselijk. Vandaag wazig voor de ogen, en draaierig als ik te snel rechtstond. Heb vandaag het ook gewaagd om een test te doen. Zit in de eerste ronde na mijn pilstop. Maar zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben, ookal was de test negatief. Graag even wat jullie hier over denken... dankuwel...
Hey saar, jij schreef het bovenstaande.
Ondanks dat de test negatief was, kan het wel zijn dat je zwanger bent. misschien heb je te vroeg getest en is het hcg hormoon nog niet genoeg in je lichaam aanwezig. Probeer het over een paar dagen anders nog eens.
succes
Hey saar, jij schreef het bovenstaande.
Ondanks dat de test negatief was, kan het wel zijn dat je zwanger bent. misschien heb je te vroeg getest en is het hcg hormoon nog niet genoeg in je lichaam aanwezig. Probeer het over een paar dagen anders nog eens.
succes