@saar09

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal ik heb even een vraagje...ik ben 2 dagen over tijd...voel me super goed. Geen last van de normale kwaaltjes als mijn regels zich aan gaan kondigen. Mijn borsten zijn echt dik aan het worden (zien er soms zo gigantisch uit) Dit heb ik niet meer gehad sinds de bevalling van mijn dochtertje 1.5 jaar geleden. Heb weinig eetlust, soms misselijk. Vandaag wazig voor de ogen, en draaierig als ik te snel rechtstond. Heb vandaag het ook gewaagd om een test te doen. Zit in de eerste ronde na mijn pilstop. Maar zou het dan toch kunnen dat ik zwanger ben, ookal was de test negatief. Graag even wat jullie hier over denken... dankuwel...

Hey saar, jij schreef het bovenstaande.

Ondanks dat de test negatief was, kan het wel zijn dat je zwanger bent. misschien heb je te vroeg getest en is het hcg hormoon nog niet genoeg in je lichaam aanwezig. Probeer het over een paar dagen anders nog eens.
succes

hoi mama conny,

danku voor je reactie. Ik weet dat het soms kan duren voor het hcg hormoon genoeg aanwezig is om positief te testen...bij mijn dochtertje duurde het 2 weken voor ik positief teste...ik ga het zowieso dinsdag opnieuw proberen (als er tegen dan niks veranderd is hè). Maar voel me anders dan anders...ik voel me super in mijn vel...dus we zien wel hè!!!

hopelijk hebben we snel een positieve test in handen...

groetjes

Ik had vorige maand allerlei klachten, (was ook beetje grieperig). Maar daarbuiten had ik ook allerlei klachten. En ik wist bijna zeker dat ik zwanger was. Ik was er ook erg veel mee bezig. Maar nee, niet zwanger.
Deze maand geen klachten, maar ik heb het dan ook erg druk. Nou voel ik me niet zwanger. Maarja dat voelde ik me bij mijn dochter ook niet de week voor mijn Nod.
Dus misschien een goed teken.
Over een week weten we meer.
gr.

Terug
Bovenaan