saartje 74

hoi Saartje,

HOe gaat het met je?
Ik kijk nog regelmatig op het september forum.
Vooral om te kijken of er nog nieuws van jou is.
Maar helaas lees ik daar weinig over je.
Ik zie de laatste dagen weer vaak jouw naam staan bij reacties op verschillende topics.

Ik hoop dat alles goed met je gaat.
Kun je een beetje genieten van je zwangerschap?

geniet van deze bijzondere tijd meid. Ik hoop dat je straks een superwondertje hebt om te verwennen!

Liefs,
mama Peet

Hoi mama peet!

Wat leuk een berichtje voor mij :). Tja, om de een of andere reden voel ik me nog altijd hier meer thuis dan op het septemberforum, gek he? Ik leef echt zo met de meiden hier mee omdat ik zelf ook bijna 5 jaar bezig geweest ben voor een kindje. Dus ik denk dat je nooit meer helemaal onbevangen in zo'n zwangerschap zal zijn, omdat het toch anders is. Ik merk dat ik met de meiden daar niet zoveel binding heb, sommigen zijn ook echt heel jong en na 2 rondes al zwanger.
Neemt niet weg dat het verder heel goed gaat, en dat we daar heel blij mee zijn. We hebben de 20-weken echo gehad, die was goed.. en we krijgen een meisje.
Vind het wel heel lief, dat jij ernaar vraagt.. dat kan ook niet makkelijk voor je zijn. Ik wil hier ook liever niet met m'n zwangerschap te koop lopen, maar hoop wel meiden een hart onder de riem te steken.. zeker de IUI groep, want die kansen zijn vaak toch wat kleiner!
Ben jij inmiddels weer een beetje bijgekomen van de kijkoperatie? Ik hoop echt dat het snel weer raak mag zijn voor jullie!
Succes met alles, ik blijf je (en de anderen hier!) toch gewoon volgen hoor!
liefs, Saartje

Hoi Saartje,

Ik vind het enorm leuk om te lezen hoe het met je gaat. Ik vind het echt niet moeilijk om de goede dingen van een ander te lezen. Dat geeft me eigenlijk alleen maar heel veel moed.
Ik lees regelmatig op het septemberforum en kan me wel voorstellen dat je je daar niet echt thuis voelt.
maar ik snap daarentegen ook heel goed dat je hier niet zo met je zwangerschap te koop wil lopen.
Maar ik was gewoon ontzettend benieuwd hoe het met je gaat. We waren tenslotte toch samen naar het septemberforum verhuisd. Alleen was ik er helaas heel snel weer weg....

Wat leuk voor jullie dat jullie een meisje krijgen! Super zeg!!!
Ik ben weer helemaal op de been na de operatie, maar er zit alleen nog een hechting...
Die is mijn gyn. er vrijdag vergeten uit te halen. En daar heb ik nu wel een beetje last van.
Morgen ga ik maar even bellen of ze die er alsnog uit kunnen halen...
En dan maar hopen dat we snel weer verder kunnen! Laat die rode duiveltjes maar komen. haha...

Tot snel weer een keer.
liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan