Sab simplex aanrader?

Hebben jullie ervaringen met San Simplex?
Ons zoontje van 8 weken heeft al twee weken erge krampen.. nu zag ik dit voorbij komen maar wilde toch even weten of er ook ouders zijn die hier ervaring mee hebben
 
Ja zeker weten! Ik heb 3 flesjes gebruikt bij mijn dochter. Krampen werden beduidend minder. Het proberen waard als je het mij vraagt.
 
Hoi aar vervelend dat je zoontje er zo veel last van heeft. Wij hebben bij onze oudste ook vaak Sab Simplex gebruikt en hadden echt het gevoel dat het er minder van werd. Maar de druppels van Kruidvat eigen merk waren ook niet verkeerd (iets minder handig in gebruik, dat wel. Maar wel over verkrijgbaar en stuk goedkoper.
Bij onze jongste kreeg ik de tip probiotica te geven. Hij had al minder last van krampjes dan onze oudste hoor, maar met de probiotica eigenlijk bijna niet meer. Ik had druppels voor babies van bactiol. Wel een stuk duurder dan Sab Somplex overigens maar je dient het maar 1x per dag toe ipv elke voeding. Geef het wel even een week (of 2) de tijd.
En verwacht geen wonderen van middeltjes. Het grootste wonder is opgroeien namelijk.
 
Groot voorstander van Sab Simplex. Bij beide kindjes, met goed resultaat, gebruikt. Hopelijk neemt de kramp gauw af. Sterkte!
 
Zelf nooit gebruikt, maar hier een artikel erover (sab simplex is dezelfde werkzame stof als infacol): http://teddyroorda.nl/infacol/
 
Terug
Bovenaan