Sab simplex

<p>Hoi hoi!</p><p>Ik heb laatst sab simplex gekregen van iemand voor de krampjes.. onze zoon is de eerste 5 weken eigenlijk een hele relaxte baby geweest maar sinds een paar dagen huilt ie zoveel! Soms 3 uur non stop en dan slaapt ie even, voeding en dan gaat ie weer 3 uur ! Niks helpt behalve met de auto rijden of met de kinderwagen lopen.. maar wij denken dus dat het mede door de krampjes komt. Hij is bijna 6 weken dus begint de piek..  de sab simplex is een duits middeltje.. ik weet niet of iemand t kent en hoe geef je t en wanneer ? Ik geef borstvoeding.. en hoe zijn jullie ervaringen ?? </p>

Bij ons hielp het goed.
15 druppels in de fles en dan door heen roeren, maar hoe je het kan doen bij borstvoeding geen flauw idee. Wij zijn inmiddels afgebouwd nu ze 12 weken is.

Ik gaf het met een lepeltje voordat ik borstvoeding gaf. Werkte echt super! Volgens mij mag je het voor elke voeding geven. Ik gaf vaak 10 druppels.

Ik gaf het met een lepeltje voordat ik borstvoeding gaf. Werkte echt super! Volgens mij mag je het voor elke voeding geven. Ik gaf vaak 10 druppels.

Bij ons heeft het ook erg goed geholpen! Ik gaf ook borstvoeding en deed voor de voeding 10-15 druppels op een plasticlepeltje, werkte prima!

[quote quote=10274522]Ik gaf het met een lepeltje voordat ik borstvoeding gaf. Werkte echt super! Volgens mij mag je het voor elke voeding geven. Ik gaf vaak 10 druppels.[/quote]
Moet t voor elke voeding???

Hoe doen mensen dit met borstvoeding en regeldagen. Soms ligt ie elk uur of anderhalf uur aan mn borst. Moet je t dan ook steeds geven want dan krijgt ie wel vaak dat spul binnen...

Terug
Bovenaan