Sab Simplex

<p>Dag allemaal,</p><p>Wat is jullie ervaring met Sab Simplex en hoeveel druppels dienen jullie toe? Doen jullie dit voor de voeding aan?</p><p>Ons mannetje, nu 6 weken, heeft zoveel last van krampjes, is onrustig, slaapt slecht en wordt daardoor huilerig, zo zielig! We zijn al van Dr Brown naar Difrax overgestapt.</p><p>Hopelijk hebben jullie ervaring met Sab Simplex en kunnen jullie mij helpen.</p><p>Liefs, Ilona</p>
 
Herkenbaar! Onze kleine had dit ook en kon helemaal overstuur raken wat soms uren aanhield. Totdat we Infacol (een lepeltje vol voor elke voeding toedienen) gingen gebruiken en we hem gingen inbakeren. Hij kwam eindelijk aan z’n rust toe en ook weg met de krampjes
 
Mijn zoontje was ook hel de eerste 10 weken, afgrijselijk zoveel gehuild, altijd na een voeding! Vanaf 9 weken werd het eindelijk langzaam beter.  Alles geprobeerd, andere spenen/flessen, geitenmelk ipv koemelk kunstvoeding, zelf anders eten (ik gaf mix kunst/borstvoeding) infacol, sab samex, niks hielp. Het enige wat echt leek te helpen was probiotica voor baby's. 6 drupjes per dag bij een fles in. Wij gebruikten 'Metagenics Bactiol Druppels', bij de tuinen/etos te verkrijgen. Ik gebruik ze nu weer (zoontje is 8 mnd) omdat zoontje lastig kon poepen. Gaat helemaal goed!  En hij sliep door de krampjes overdag heeeel slecht (soms wel 8 uur achtereen wakker), dat maakte het waarschijnlijk erger. Als ik het opnieuw kon doen was ik meteen begonnen met probitica, was ik gaan inbakeren (geeft rust! onrust geeft ook dramkrampjes, kijk maar bij jezelf als je stress hebt/slecht slaapt), en had ik meer moeite gedaan om de baby te laten slapen overdag en echt de wakkertijd aanhouden (die max 1-1,5u is bij pasgeborenen). Dat had het waarschijnlijk voor zowel de baby als ons dragelijker gemaakt.  Ik las toevallig gister van iemand met dezelfde problemen dat ze een andere vitamine D en K is gaan geven, en dat dat ook leek te helpen. Die kende ik nog niet, is het proberen waard.
 
Heyy,

Mijn zoontje (inmiddels 4 maanden) heeft ook aan het begin mega last gehad van krampjes. Tot ik inderdaad bij de sab simplex kwam. Ik zweer hierbij dat de krampjes na een paar flessen al weg zijn. Artsen in het maxima ziekenhuis gebruiken dit ook boor hun baby’s. 15 druppels in iedere fles bij de voeding doen en het werkt als een wonder :)
 
Mijn dochter is nu 7 maanden. Maar de eerste paar maanden waren ook een drama door die krampjes. Ik heb sab simplex gebruikt en deed ook de max aantal druppels er in bij elke fles en ik had het idee dat het iets minder werd maar verdween niet volledig. 
 
Terug
Bovenaan