sab simplex

Hoi,
ik heb sab simplex besteld op het internet, ik hoorde er goede dingen over. Isis (9weken) kampt nog steeds dagelijks met krampjes (rooibosthee, cinababy druppels, venkeldruppels, allemaal geprobeerd, moeilijk in teschatten wat nu echt helpt) Ze slaapt inieder geval best goed, bijna 16 u. per etmaal (ingebakerd) Wat zijn jullie ervaringen met sab simplex en verdwijnen die krampjes echt na 3 maanden....................
x Esther

Hoi Esther,

Ik gebruik nu 3 weken Sab Simplex bij iedere voeding en het helpt wel. De lucht die zich vormt in het buikje komt er makkelijker uit waardoor ze minder krampjes krijgen. Mijn Isa laat dus nu heel veel scheten  en dat lucht op. Verder gebruik ik daarnaast nog cinebaby, ik geef dit een half uur voor iedere voeding zodat het goed opgenomen wordt.

Veel succes in ieder geval en ja het gaat na ongeveer 12 weken over......

Groetjes,
Rosanne

Hoi,
Ik gebruik ook sab simplex,eigenlijk nog steeds en ze is bijna 6 mnd.Ben wel af aan het bouwen.Ik ben heel tevreden erover.Deed in elke fles 15 dr.Nu zit ik op 3 flessen 1dr en de laatste nu 12.In weekend doe ik overdag geen meer.Heb deze week wel nog 10 dr tussendoor op lepeltje gegeven want had een ander mek potje fruit waar ze krijsend `s middags van wakker werd en ze bleef wat krijsen,rustig,krijsen,echt darmklachtjes.Dus toen even tussen door wat gegeven,dat mag.
Oh ook maak ik de flessen met spa blauw en rooibos thee ook erg goed tegen krampen.
gr gaby

Terug
Bovenaan