sab simplex

hoihoi

heeft er iemand ook ervaring met sab simplex.

het schijnt te helpen tegen krampjes maar je kan het alleen in duitsland krijgen ik hoor graag of iemand goede of ook slechte ervaringen met dit product heeft.

nou wil ik het wel bestellen want ja ophalen word voor mij niets ik woon in den helder dus ja dat is even wat minder.

ik hoor het graag van jullie
groetjes Willeke mamma van Caeylin 26-10-06

Hoi,
Ik gebruik het !
Niet heel erg regelmatig omdat ik het idee heb dat Isabel haar krampjes minder worden.
Ik vind het moeilijk om te beoordelen of het echt goed werkt, beter dan bvb cinababy.
Als ze na haar voeding huilt en trappelt met haar beentjes dan geef ik haar de druppels, 10 a 15 stuks, ik heb wel het idee dat het iets doet.
Toen ze kleiner was had ik dit spul eigelijk moeten hebben, toen had ze heel veel kramp.
Jeetje wat een vaag antwoord  hier heb je echt niets aan he.
Als ik jou was zou ik het proberen, het is niet duur. De meeste mensen zijn er lyrisch over, zoek anders eens op google naar ervaringen va andere moeders.
Succes,
Groetjes Rene

Hoihoi,
Ik gebruik ook sab simplex,superspul!
Delano had ook veel last van krampjes(inmiddels bijna niet meer,hij is nu 15 weken).
Ik heb de sab simlex gehaald en dat had bijna direct effect.
We gingen een keer op visite,en toen was ik de druppels vergeten,nou ja,dan maar zonder,niks aan te doen,maar zelfs na een fles,bingo,krampjes!
Ik zou het zeker proberen,zo machteloos zijn is het ergste wat er is.
Succes!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan