sabbelen

mijn dochter is op het moment zo op haar handjes aan het sabbelen dat haar handjes allemaal plekjes krijgen. rood en droog. weet iemand wat ik er het beste op kan smeren? want de kans is groot dat ze het ook weer inslikt.

groetjes Anna
 
mijn dochtertje van 16 weken doet dat inderdaad ook, en heeft ook wat rode wijsvingertjes, ik doe er eigenlijk niets aan, vraag even op het cb of je er wat op mag smeren en wat dan...

succes

groetjes sandra
 
Hoi, mijn zoontje van vijf maanden heeft dit ook, voornamelijk op zijn knuistjes. Ik heb het op het cb gevraagd. Dit komt inderdaad van het sabbelen. Je mag er een beetje vaseline op smeren als het heel droog wordt. Hier zit niets in, dus krijgt je kindje ook niets binnen. Ik heb er (nog) niets op gesmeerd, omdat het nog niet zo droog is. Maar als het erger wordt, heb ik alvast vaseline in huis gehaald. Succes! Groetjes Emely
 
Hoi,
ik smeer er bepanthen op (zalf). Dat gebruik je ook bij tepelkloofjes en dan hoef je het er ook niet af te halen (ze krijgen het dan ook binnen). Werkt geweldig, voor het slapen gaan er op smeren en klaar.
 
Terug
Bovenaan