Sabje 74 (doos Prenatal)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Even een vraagje. Net als jij ontvang ik nog steeds het blad Wij jonge ouders niet en dus ook geen coupon voor de blije doos. Ik heb me geloof ik inmiddels al wel 3 keer aangemeld via de site en in september heb ik gebeld met eeen nummer dat ik van een medewerkster van de Prenatal had gekregen. Het zou direct geregeld worden: blad met coupon in oktober. Maar helaas, tot op heden niets ontvangen terwijl het nieuwe blad er al lang is... Zo wordt het niks meer voor mijn bevalling ben ik bang (4-12 uitgerekend)
Waar heb jij naar toe gebeld? I

Groet, Juul

hai

Ik ben inmiddels 8 maanden zwanger en me in de derde maand al aangemeld, nog geen blije doos nog geen WIJ jonge ouders, ik had eerder gebeld en gevraagd hoe of wat ze zeiden me toen 15 oktober word de doos per post opgestuurd, dat was gister dus ik vandaag weer eens bellen, in de week van 15 oktober, ik vroeg toen ook gelijk wanneer ik het magazine zou krijgen ze zegt al vanaf dat U het heeft eengevraagd, nou niet dus...Ben ook bang dat die ow zo blije doos aan mn neus voorbij gaat plus het magazine...Dus dan maar mn kruitvat doosje, ow ow wat een verrassing...
Ik heb wel gebeld naar dit nummer 09002023222 is van het magzine WIJ.

We wachten het af...
Deze week moet de blijde doos komen per post, wordt vervolgd

hallo,

Ik heb niet gebeld maar een mail gezonden via het contactformulier op de Prenatal site.
Uitgelegd dat ik me in juni heb, maar nog steeds geen blad had ontvangen en ook geen afhaalbericht voor blije doos.  Waarschijnlijk hadden ze van mij nog een oud adres in het bestand van mijn vorige zwangerschap.  Ik heb me ook nogmaals  aangemeld, maar hierop ook geen reactie.

Op mijn mail kreeg een mail met antwoord  van ene Sanne Mulder van consumenten service. Dit was een afhaalbewijs voor de blije doos.  In de mail wordt het volgende email adres genoemd.    

consumentenservice@wij.nl

Heb ook het email adres van die Sanne, maar het zal wel niet de bedoeling zijn haar persoonlijk te mailen.

Verder deelden zij mij in een andere mail mee dat ik vanaf november alsnog het blad ga ontvangen. Deze is naar mijn werk email adres gezonden. Zal morgen even kijken  welk email adres  ze daar gebruiken.  Mocht dit anders zijn dan bovenstaande dan zet ik het nog even op het forum.

Nou dames, succes met de aanvraag. Het is best een leuke doos, dus zou jammer zijn als jullie 'm niet zouden ontvangen

Groetjes sabine

Hee dank je voor de snelle info. Ik ga meteen even het emailadres proberen. Eerlijk gezegd baal ik er meer van dat ik het blad nog steeds niet ontvang (ben erg verslaafd aan alle babyblaadjes) dan dat ik die doos niet heb. Alhoewel ik van m'n eerste nog weet dat er wel van die handige luiers inzitten voor de eerste dagen (vroeg de kraamverzorgster toen ook meteen naar).

Nou, ga meteen nog even mailen!
Groet, Juul

Terug
Bovenaan