sacherijnig en kort voor de kar.

herkennen jullie dit ook? ben soms zo moe dat kecht super sacho ben en ook niks kan hebben. vooral tegen de kinderen. vind het echt rot maar weet niet wat keraan kan doen wil het graag komende week (vakantie) en de rest graag gezellig houden...

Ik herken het wel hoor. Ik kan ook weinig hebben van mn dochter. Ik probeer toch het zoveel mogelijk het niet te laten merken, ik kan al zo weinig doen met haar dat ik het sneu vind als ze dan ook nog eens om niks word afgesnauwd. Zij kan er ook niks aan doen, wij wouden graag een 2e kindje! Als ik zo denk dan gaat het vaak al veel beter. Ook zeg ik het tegen haar. Mama is nu even moe, je mag nu even zelf spelen. Of ik geef haar juist even wat extra aandacht zodat ze daarna weer fijn zelf gaat spelen en ik een momentje heb voor mezelf.

Succes meid en probeer het toch in te houden want niemand heeft er iets aan!!

Liefs ciomama

hier niet veel beter

manlief en ik zitten er zo doorheen, amper energie om te overleven, laat staan om vriendelijk te doen

vooral mijn ouders houden er gewoon totaal geen rekening mee, en dan klagen dat ik snauw, hallo na 34 jaar weet je dat ik ziek en moe ben als ik snauw, snap je dat nog niet?

naar katjes en mara probeer ik echt goed op te letten. mijn man werkt ook nog hele dagen dus die vind dat stuk lastiger, zeker als je gewoonteman bent en alles in huis op zijn kops taat. niemand snapt dat je grote borden op de grote borden stapelt en de kleine borden apart, of dat vorkjes niet bij theelepels hoort.

ik negeer het nog, hij kan dat niet

ik zeg gewoon tegen volwassenen sorry dat dan teveel gevraagd wrodt, moeten ze me maar met rust laten, ik heb alle recht op rust!

Terug
Bovenaan