Sack'n seat

Ik ben op zoek naar de sack 'n seat. Dit lijkt me ideaal voor op vakantie. Een stuk makkelijker dan een hele eetstoel meezeulen. Voor wie dit niet kent: het is een soort stoffe hoesje dat op iedere stoel past en zo kun je iedere gewone stoel omtoveren in een eetstoel voor kinderen. Super praktisch op vakantie, want het neemt (vrijwel) geen ruimte in. Hij was laatst te koop bij Etos, maar dat vloog de winkel uit en greep dus net mis.....Heeft iemand een idee waar ik de sack'n seat nog meer kan kopen?
 
Hoi,
Je kan ze via internet bestellen zag ik net.

Ik heb er ook even naar gekeken. Maar wat mij nou niet praktisch lijkt of vervelend is dat kinderen niet aan tafel zitten. Als ik kijk naar mijn eigen dochtertje (20 maanden 80 cm) dan komt die als ze op een stoel aan een eetkamer tafel zit net met haar bolletje voven de tafel. Dus ze kan niet zelf eten of iets pakken van tafel of even spelen aan tafel.

Met het klap/hang stoeltje dat zo goed als op iedere tafel past zelfs aan de salon tafel.
Voordeel is dat ze dan gewoon overal bij kan.

Ben dus wel benieuwd naar mensen die ze al gebruiken hoe het in de praktijk werkt.

groetjes
 
Terug
Bovenaan