Safe T sleep

Heeft iemand ervaring met dit ding? Wij zijn al een week uit onze slaap gehouden door onze zoon die 's nachts op pad gaat in bed en wakker wordt op zijn buik, achterstevoren met zijn hoofd klem tegen de onderkant van het bed. Nu overwegen wij de aanschaf van de Safe T Sleep. Alle reacties, ervaringen zijn welkom!

groetjes
Marlave

Slaapt hij al in een slaapzak (let op dat de armsgaten en de halsopening niet te groot zijn)? Dat kan ook nog wel eens helpen. En dan zit je in ieder geval niet in angst of hij zich in het dekentje vast draait.

Groetjes,
Marianne

Hai Marlave,

Neem aan dat je dezelfde marlave bent die ik al ken.... en dat jouw mannetje nu negen maanden is. Ik heb de slaapwikkel/safe-to-sleep zelf niet gebruikt, maar ken wel iemand die hem gebruikte. Haar dochter begon zich met negen maanden los te wringen uit die safe-to-sleep. Denk dus dat je je geld beter in je zak kan houden...

Mijn ervaring is, dat rond de negen maanden weer een groeispurt dwars zat. Leek op verlatingsangst en daardoor ook onrust tijdens slapen. Toen deze spurt voorbij was, sliep ze weer stukken rustiger en kroop niet meer door het hele bed heen.

Sterkte!!! Groetjes Nynke
Ervaringen delen met andere (borstvoedende) ouders doe ik bij http://www.borstvoeden.net

Hoi Nynke,

idd, dat ben ik. Floris heeft er vannacht voor het eerst in gelegen. De 1ste x wurmpde hij zich er tussenuit maar daarna ging het super. Hij is lekker blijven liggen en ik ben maar 1x wezen kijken, meer voor mij dan voor hem zeg maar. Gelukkig! Wel bedankt voor het meedenken!

Gaby, hoe is het bij jullie gegaan en zou je misschien de gebruiksaanwijzing kunnen inscannen, die zat er bij namelijk niet bij!

Alvast bedankt en groetjes,
Marlave

Hoi hoi,
ik heb mijn meisje gewoon in combi sleeper met safe t-sleep,gaat goed.
inscannen...moet ik wachten totdat mijn vriend thuis is.Waar moet ik het heen sturen?
groetjes gaby

Terug
Bovenaan