Safe T sleep.

Hey.

Hebben julie wel eens gehoord van de Safe T sleep??
Dan liggen ze in een band van klitteband.
Ze kunnen dan niet draaien, en ook niet op de buik.
Ik gebruik het nu al een tijdje.

Heeft hier iemand anders ook ervaring mee??

Tot nu toe zijn er met de Safe T sleep geen ongelukken bekend.
Stichting wiegendood beaamd dit
Kijk maar eens op www.safetsleep.nl voor meer product info.

Groetjes Sabina Mama van Joëll

Hoi,

Nooit van gehoord,.. Op zich zal het voor sommige mensen best een uitkomst zijn, echter gaat het bij mij wat tegen het gevoel in. Het idee je kleine min of meer vast te binden..

Ik heb Kay in een Combisleeper liggen en doe daarvan het uiteinde een heel klein stukje tussen het matras en ledikantje. Op die manier is het omdraaien iets lastiger, maar als hij écht wil dan lukt het hem ook nog hoor!

Daarbij heeft Kay hele sterke nekspieren dus áls hij een keer op zijn buik ligt dan zal hij echt zijn hoofdje wel opzij kunnen draaien.

Maar zo'n klittenband ding,.. 'K weet niet... Ze zijn juist zo beweeglijk nu en om dat tegen forceren lijkt me zelf niet ideaal.
Ieder zijn ding en als hij bij een ander uitkomst bied alleen maar fijn!

Esmé mv Kay

Hey die Happy M....

Klopt ik zou dit weekend gaan beginnen....maar helaas pindakaas we zijn zaterdagaaf gezellig naar de toneelavond van de buurt geweest haha hoe bedoel je lekker als olde wiev`n bij elkaar pffffff was geen reet aan maar goed we waren er ff uit

Dus pa en ma moesten Yoëll naar bed brenge en ik ben toch liever zelf in huis als we iets nieuws gaan uitteste hhihi...

Dus dinsdagaaf miss maar harald is woensdag vrij dus dan dinsdag maar een slapeloze nacht

Terug
Bovenaan