Safe T sleep

A

Anoniem

Guest
Voor mama's met kindjes die niet goed slapen,

Hallo allemaal,
Ik heb een pracht zoontje Seth, Lief schattig grappig manneke,
Het enigste probleem was het slapen, naar bed gaan was een drama vanaf 6 mnd en nu werd het alleen maar leuker s;nachts er 5 x uit moeten, met als gevolg, grote wallen onder mijn ogen!!!   Advies gevolgd om hem te laten huilen 1 week lang en dan zou het over zijn, en daar ben ik zo'n held in om hem te laten huilen,ahumm....
Werkte ook niet, toen kwam iemand met een safe T sleep aanzetten, nou mensen, ik adviseer ze iedereen!!!! Naar bed gaan geen probleem meer krijg nu zelf een grote glimlach en s'nachts, jah heel af en toe dat we er nog wel eens 1x uitmoeten maar dat hoor denk ik er ook wel een beetje bij,

Liefs mama van Seth

Hallo mama van Seth, jouw bericht geeft mij hoop !
Ik heb een prachtige dochter die alles super doet behalve slapen ! Afgelopen week is het elke nacht feest, een en al onrust.  Ik loop op m'n wenkbrauwen...dus ben wel toe aan iets nieuws.  Heb info-sites over de safe t sleep bekeken maar toch nog wat vraagejs: mijn dochter ligt graag op haar zij of buik, dat kan dan niet meer ? En krijg je  de eerste keren niet een enorm drama bij het naar bed gaan met vast leggen. Of elke keer als ze wakker wordt en niet blijkt te kunnen draaien ?  Gebruik je de safe t sleep bij alle slaapjes of alleen snachts ? (de slaapjes overdag gaan bij ons wel prima). Kan die  over een slaapzakje of wordt dat te warm ? groetjes Ankie  

Hoi,
Ik heb de safe-t-sleep ook, maar gebruik hem bij de tweede niet.
Ik heb hem bij de eerste wel gebruikt tot ver nadat ze een jaar was. Ik ben hem bij haar met een week of 6 gaan gebruiken, omdat ze constant ondersteboven in haar bed lag.
Ik denk dat mijn jongste, nu 10 mnd, het niet zou pikken als ik haar nu ineens in dat ding zou leggen. En op de buik en de zij kan idd niet.

Maar ze noemen het wel een milde vorm van inbakeren, dus er zullen best kinderen zijn die daardoor rust krijgen en beter zullen slapen.
Het punt is dan alleen dat het beste een dure aanschaf is, stel dat het niet werkt.
Misschien kan de voorgaande schrijfster er 1 lenen van iemand om hem eerst uit te proberen?
Ik legde de oudste er overigens ook met slaapzak gewoon in, het is in principe alleen een band over de buik heen.
Sil

reactie,

Mijn zoontje is nu 9 en halve maand, hij viel ook altijd voor heen op zijn zij in slaap maar de laatste paar weken zittend. Was ook bang voor het drama dat hij het niet zou pikken om zo vast te liggen maar echt bij hem werkte het uitstekend, de eerst keer heeft hij geen kick gegeven terwijl het slapen gaan normaal wel een half uur huilen was, jah ik weet dat ie wat prijziger is, vijftig euro maar het is ons het geld wel waard geweest, gelukkig weer nachten zonder wakker te worden en wallen onder de ogen.

Succes verder,
Liefs esther

Terug
Bovenaan