safety 1st

is er iemand bekend met de buggy van safety 1st.ik wil hem kopen via internet.nu wilde ik hem eerst uitproberen in de winkel maar daar stond hij niet.ik heb wel eens achter een buggy gelopen en toen trapte ik constant tegen de wielen aan en vraag me af of dat bij deze ook is.iemand ervaring mee???

safety first ken ik niet, maar herken wel de klacht dat je tegen de wielen loopt met veel buggys. Daarom hebben wij de musty spider gekocht. Deze is iets breder zodat je genoeg ruimte hebt voor je voeten .
groetjes

Ik loop al jaren achter een buggy aan en moet zeggen heb nog nooit tegen de wielen geschopt, wij hebben de mclaren. En ik ben vrij lang en heb dus nog nooit ertegenaan geschopt.

Succes!

Ik ken het merk ook niet.Heb zelf een buggy van het merk Kees.. Maar bevalt prima.Ik ken dat wel tegen wielen aantrappen maar is vaak zo hoor (is mijn ervaring)

Hallo,

Ik ben een okt2010 mama en ik heb die buggy gekocht. Ik moet zeggen dat hij mij prima bevalt. Je kan er in het begin ook een maxi cosi op plaatsen. De wagen is ook makkelijk en klein inklapbaar. Ik ben er in ieder geval heel blij mee en mijn man ook. Hebben ook nog nooit tegen de wielen aangetrapt

succes

oke super voor de reactie.de reden dat ik hem wil kopen is omdat er in het begin indderdaad een maxicosi opkan.deze kan ook wel op mijn quiny maar vind zo n klein inklapbaar wagentje wel makelijk voor een kleine boodschap en dan hoef ik de baby niet over te plaatsen vanuit de auto en kan het gewoon in de maxicosi blijven zitten.
ik ga hem gelijk bestellen,bedankt.

Terug
Bovenaan