salade vraag

Het is me helder wat ik wel en niet mag eten maar soms wordt ik wel een beetje bang gemaakt.

Iemand vertelde dat je sommige salades voor op brood niet mag eten omdat er rauwe eieren in verwerkt zijn.

Ik begrijp dat bv. de salades van de Johma zoveel conserveringsmiddelen bevatten dat dit geen probleem is.

Weet iemand hoe het zit met andere salades??

mijn ervaring is tegenwoordig dat je als je een levensmiddel met het woord zwangerschap erbij tikt in google, dat er iets in zit wat niet goed is voor de baby.

ik stop er mee om dit te doen de echt serieuze dingen zoals alcohol rauw vlees enz. hou ik me aan maar anders kun je net zo goed niks meer eten.

Dikke kus amanda

Ik sluit me aan bij amanda ;-)

Rauw vlees zoals biefstuk, filet american en dat soort dingen eet ik niet.. En drink geen alcohol.. Maar voor de rest eigenlijk alles nog. En m'n beeb doet het hartstikke goed

Tja ik denk als je alle verpakkingen helemaal gaat uitpluizen dan zit er in alles wel wat wat we niet "mogen" hebben momenteel.
Ik hou me gewoon aan de grote richtlijnen zoals hierboven ook al genoemd maar dat wil niet zeggen dat ik al 1x een hapje bief heb gebietst hoor.
Heel af en toe kun je beter een heel klein beetje toegeven aan je trek dan dat je de hele tijd trek ergens in blijft hebben want dan raak je daar zo op gefixeerd. (melde mijn vk ook)
En eiersalade is erg lekker net als een toastje brie :)

Jullie hebben helemaal gelijk dat weet ik ook wel
:) ik moest het alleen even horen. De echte afraders laat ik gewoon staan maar dan hoor je weer iets.... dan ga je zoeken... dan zit je weer in de rats... en dan pas ga je normaal nadenken.
Als je alles moet laten staat wat niet goed/ bijna niet goed is... dan hoef je niks op je brood te doen.
Bedankt!

Terug
Bovenaan