Salmonella gehad en nog last van

<p>Ik heb vorige week salmonella opgelopen samen met mijn man  door wrs kip. </p><p>We hebben beide meteen de variant gehad van 3 dagen hoofdpijn, spierpijn, overgeven en diaree.  Bij mij was de spierpijn zo heftig dat ik 2 dagen mijn gewicht niet op 1 been kon zetten. En dus moeite had met lopen. Ik ben op dit moment 22 weken zwanger en voel de baby gelukkig heel goed. Ben ook naar de dokter geweest op de HAP maar daar was het oordeel uitzieken en paracetamol. </p><p>Nu is mijn man weer opgeknapt na 4 dagen. Ik ben een week verder en er nog niet. Na elke maaltijd kan ik naar de wc en komt het er net zo hard van onder er weer uit. Met als gevolg dat het erg pijn doet en de druk op mijn vagina is dan ook erg hoog. Voelt als weeën. </p><p>Sterker nog ik durf eigenlijk niet meer te eten omdat ik meteen naar de wc kan en het zo'n pijn doet, maar weet dat dit ook geen oplossing is. Ik moet dinsdag weer voor controle naar het ziekenhuis.  </p><p>Maar het voelt erg hopeloos op dit moment ik maak me zorgen dat de druk rondom de onderkant zo hoog wordt dat weeën kunnen beginnen. </p><p>Wat moet ik nou? Wachten tot dinsdag of toch maar de hap weer bellen? </p>
 
Wat vervelend! Klinkt heel naar! Ik heb er geen ervaring mee… Misschien kost het jou door de zwangerschap wat langer om te herstellen? Zelf zou ik aan de bel trekken als het mij zo in de weg zat. Anders bel je om te overleggen? Maar ik zou zeggen; liever het zekere voor het onzekere. Veel beterschap!
 
Het is inderdaad erg vervelend.
Toch maar gebeld om te overleggen. Kan nog wel een week aanhouden en moest dinsdag maar even overleggen. Nog tip gekregen om droge beschuit met thee te drinken en Bananen en voor de rest aankijken. 
 
Wat betreft die probiotica, je mag ook gewoon Yakult en actimel drinken. Zorg er sowieso voor dat je goed drinkt en niet uitdroogt hé. Lijkt me super vervelend. Beterschap
 
A nou dat gaan we sowieso proberen. Mocht idd van de gyn dus dank voor de tips. 
Gelukkig heb ik sinds vandaag weer een beetje normale stoelgang. Baby was alles goed, bloeddruk was erg goed en 5 kilo afgevallen (maar zolang dat door ziekte kwam was dat niet zo'n ramp) en het ziet er naar uit dat ik er eindelijk weer bovenop ben.
 
 
 
[quote quote=10548915]Ik weer niet zeker of dit mag tijdens zwangerschap maar anders zou ik probiotica pakken om je darmflora een boost te geven. [/quote]Probiotica mag!
 
Ik heb ook een sinds vorig week maandag last.
K was in egypte en daar begon het. ?

Ik denk inderdaad dat het door de zwangerschap wat langer duurt maar als ik mn darmen nog steeds zo onrustig zijn aan einde van de week ga ik weer na de dokter
 
Terug
Bovenaan