Sam is geboren!!!

Vanmorgen om 6.49 uur is onze mooie zoon SAM JULIAN geboren!! Sam weegt 3620 gram en is 51 cm lang! Alles is wederom in sneltreinvaart gegaan. Gisteravond van half tien tot twaalf wat voorweeen gehad, maar daarna toch tot een uur of drie in slaap gevallen. Om half vier de eerste echte serieuze wee, en om kwart over zes de eerste perswee. Wederom te laat de verloskundige gebeld, die was er tien over half zeven, dus ongeveer 9 minuten voor Sam. Wel nog even een angstig moment omdat z'n hartsl*g daalde tot 50, en hij dus zo snel mogelijk moest komen. Heb me suf geperst. Hij bleek ook nog een sterrenkijkertje, dus door het snelle persen en de 'verkeerde' ligging nogal aardig ingescheurd, inclusief een ingescheurde kringspier. De verloskundige wilde graag dat daar een gynaecoloog naar keek, dus om acht uur lag ik al in het ziekenhuis.

Groetjes, Claudia

jeetje das inderdaad snel gegaan zeg, hartelijk gefeliciteerd met jullie kleine...
vind het altijd knap om te lezen hoe snel het kan gaan, bij onze eerste duurde het 18 uur en bij Janneke 14 uur en daarna een keizersnede....
hopelijk herstel je snel van het inscheuren en een hele fijne kraamtijd gewenst...

Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Sam Julian! Dat is zeker snel gegaan, geniet maar lekker van jullie ventje.

Wel vervelend dat je een totaalruptuur hebt. 2 jaar geleden ben ik ook flink uitgescheurd, maar had net geen totaalruptuur. Ik was op 3 plaatsen uitgescheurd. Ik heb er totaal geen last van gehad (heb nu meer last van m'n knip gehad). Ik hoop voor jou dat het bij jou ook reuze meevalt, dat je goed gehecht bent en niet al te veel problemen zult hebben met ontlasting.

Groetjes,
Susan

Hoi ,
Gefeliciteerd met Sam  .
Jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest. Het ging juist zo goed en snel.

Nou succes met opvoeden en ga lekker genieten van je kleintje.

xMarina

Terug
Bovenaan