Sam uit bed gevallen!!!

Hey,

Zoals de titel al zegt. Sam is uit bed gevallen. Ik had haar om 1 uur in bed gelegd en daarna Dani. Ging allemaal goed en toen ik 5 minuutjes beneden was: een HELE harde knal. Ik meteen naar boven rennen en ja hoor daar kwam Sam al huilend aan. Gelukkig was ik er snel want had natuurlijk het traphekje niet dicht. Anders had ik waarschijnlijk nog veel meer knallen gehoord. Ze moest echt heel hard huilen maar gelukkig was dat maar heel even. Ze vertelde dat ze met haar beentje omhoog ging en toen was ze gevallen. Ik denk dat het (gelukkig) mee viel. Ze is in ieder geval wel heel hard geschrokken. Ben nu hard aan het twijfelen. gewoon in het ledikantje laten slapen of op hele korte termijn in een "groot" bed??

Groetjes Patries

Hoi Patries,

Jee, wat zullen jullie geschrokken zijn!! Maar gelukkig is het goed afgelopen met Sam.
Maar wat ik niet zo goed begrijp.. Sam in het ledikant laten liggen of over in een groot bed?
Hoe kan ze uit haar ledikantje vallen dan? Of hebben jullie er zo 1tje waar je een aantal spijltjes van weg kan halen?

Dylano slaapt vanaf zijn 18mnd al in een groot bed. Hij is hier een aantal x uitgevallen, schrokken ons toen ook dood, maar het is gelukkig maar 3x gebeurd ofzo, en nou is het bij hem, net zoals bij ons automatisch zeg maar. Wij vallen ook niet uit ons bed, tenminste, ikke niet hihi ;-)
Dus als je denk dat Sam eraan toe is, wrm niet dan?
Maar moet je tuurlijk zelf weten hé!

Liefs Deb.

Ik ben inderdaad erg geschrokken.

Ik heb Sam in bed gelegd en Sam gaat niet altijd meteen slapen. Duurt dan een minuut of 5-10. Ze gaat dan vertellen. ik denk dat ze vanmiddag d'r beentje eroverheen heeft gedaan en er zo uit is gevallen. Zo zegt ze het in ieder geval. Ze zegt ook dat ze het niet meer doet, want dat deed pijn. Vanavond ging ze ook zomaar d'r bedje in. Zonder sputteren.

Groetjes

Feline is ook 1 keer uit bed gevallen en sindsdien dus in een groot bed. Ze was uit dr ledikant geklommen, ik rende naar boven stond ze achter de slaapkamerdeur, allemaal bloed, echt zielig...
Heeft ze nog ergens last van? opletten met die kleintjes voor hersenschudding!
groetjes Maris

Voor zover ik het kan zien heeft ze nergens last van. Ze is wel al 2 keer wakker geweest. 1 keer was de tut kwijt en de andere keer was de deken "stuk" (zat niet meer tussen de spijltjes en het matrasje) Dat gebeurd wel eens vaker. Als je vraagd of ze nog ergens pijn heeft zegt ze ook van niet, maar ga het morgen zeker in de gaten houden.

Groetjes

hoi Patries,

wat een klimmertje is het dan zeg!
Hier is het Sarah nog nooit gelukt om uit haar ledikantje te klimmen maar ze ligt al wel sinds haar 2e in een groot bed. Ik zou het risico ook niet te lang nemen hoor. Als ze eenmaal weet hoe eruit te klimmen....lijkt me geen rustig idee..

Succes ermee,
Tamar

Terug
Bovenaan