sam24

A

Anoniem

Guest
Zo, ik dacht maar even op een schone discussie starten, want die andere werd wat vol.
Ik heb al lekker weekend, en ik wens jou een heel fijn weekend, hoewel ik het idee heb dat ik zo nog wel wat van je lees.
Die tijdafspraak is in zekere zin een goed idee maarrrre: Als ik vrij ben, mag ik dan wel overdag internetten?????

Ga je eigenlijk nog iets doen van het weekend? Of ga je het hele weekend heen en weer naar het toilet lopen haha? Als je een beetje bezig bent gaat de tijd wat sneller he?
Daarom ben ik wel blij dat mijn baas weer terug is volgende week. Dan denk ik er ook niet meer de hele dag aan.

Nou goed, tot straks?????????

liefs wondernetje

He ik dacht een onderwerp met mijn naam... Wat slim van je, is zo wel makkelijker idd...

Nee heb plannen genoeg, afleiding is heel goed middel idd. Heb nog wat verjaardagen en met vriendin afgesproken dus komt goed, jij?

Nog maar een uurtje en dan heb ik weekend en jij ook al!!

doeidoei en uiteraard mag jij mailen zoveel je wilt!!

Hee hee

Owwww eigenlijk moet ik echt even gaan stofzuigen enzo.... nou ja.

Ik ga morgen shoppen voor een nieuw bankstel en mijn ouders komen teur van vakantie. Zondag gaan we naar mijn schoonouders, dus mijn weekend zit ook redelijk vol.

Dank je trouwens dat ik wel mag mailen op mijn vrije dag. Heel gul van je

Ga denk ik vanavond maar even kijken voor die capsules. Moet je zien hoe snel we dan zwanger zijn joh!! haha Blijven dromen toch?
Hee fijn weekend he.

liefs wondernetje

Bent ik weer... Nu nog maar ff van genieten dus baas er niet is he.. hahaah
He maar is vrijdag je vrije dag of zomaar dagje vrij?
Ja heerlijk he fantaseren en dromen daarover, hopelijk zijn onze dromen niet te lang bedrog....

Idd vol weekend, fijn toch!

Doegiee en heel fijn weekend!!! En succes met alles!!!

En ik ook weer

Nee vandaag was ik niet vrij. Het zit zo
Vanochtend heb ik geinternet voor het werk
Tussen de middag thuis gegeten dus........
Was lekker vroeg klaar om half 3
En sindsdien let ik een beetje op.
Weet eigenlijk nooit ver van tevoren wanneer ik vrij ben, is altijd een beetje net wanneer het uitkomt. Mijn baas is namelijk mijn vader, dus we helpen elkaar op die manier een beetje.

Heb jij nou ook dat je ineens overal babyspulletjes en zwangere vrouwen ziet?? Gek word je daar toch van?   Hoewel, het dromen blijft wel lekker makkelijk dan, en die baby is in ieder geval echt gewenst. Kan later dus nooit zeggen dat we hem/haar eigenlijk niet wilde haha.

Nou goed, ga weer verder met schoonmaken enzo

liefs

Zeg ehh, schrijf maar gewoon Annet, is een stukje persoonlijker. Ik begin dat wondernetje een beetje zat te worden.........

Hela!

Daar ben ik weer! Net gegeten en aangezien mijn ventje weg is ben ik maar weer achter forum gaan zitten.. .echt leuk!

Het gaat nog steeds goed allemaal, spannend!

Klopt wat je zegt sinds we serieus bezig zijn met kindje krijgen zie ik alleen maar dikke buiken en leuke spulletjes.. Heb ook foto album van vroeger voor de dag gehaald, zo leuk en benieuwd hoe ons kindje eruit komt te zien later...
Vriendin van me is hoogzwanger, dus zit er ook midden in en andere vriendin is in november bevallen dus ben er wel voort in thuis...
Nu ik zelf nog he!

Misschien tot lees nog en anders tot volgende x!

Liefs Sabine (ook wat persoonlijker!)

Hoi hoi

Ik ben net met mijn mannetje naar het dorp geweest. Heb even gekeken voor die tarwekiemolie, en even aan die mw van de drogist gevraagd. Maar die zei dat het absoluut niet een zwangerschap bevordert of iets dergelijks. Van die Teunisbloemolie zei ze hetzelfde. Ga dus zo maar even op internet uitzoeken hoe dat nou echt zit.

Ondertussen ben ik begonnen met het inplakken van de laatste trouwfoto's. Werd ook wel een keer tijd want as 20 augustus zijn we een jaar getrouwd!
Houdt me lekker weer een beetje bezig.

Wel moeilijk zeker, met al die baby's om je heen. Je kan natuurlijk niet zeggen ik doe dat ook even. Toen mijn nicht vertelde dat ze zwanger was, besloot ik dat wij de laatste paar maanden met haar mee zou zwangeren. (was nog errug optimistisch) Maar helaas is dus niet gelukt. Vorige maand is ze bevallen. Zij was gelijk de eerste maand zwanger. Eigenlijk stopte ze met de pil, en wilde er na 2 maanden echt iets aan gaan doen, omdat dan de hormonen (dacht zij) pas uit haar lichaam zouden zijn. Nou, zover is ze dus nooit gekomen........

Ik wou dat ik zo snel was!!!!!!!!!!
Anyway, ik ga weer terug naar mijn fotootjes, tot de volgende keer maar weer.
Liefs Annet

Terug
Bovenaan