Samantha_Love en Leonne

Hey meiden, hoe is het?

Samantha, wij waren gelijk uitgerekend, mijn ukkie is alweer 17 dagen, ik mag hopen dat er bij jou inmiddels ook een heerlijk ventje of meissie is geboren? Ik ben benieuwd?

Leonne, ik heb je vandaag nog niet op het forum gespot... Toch op het nippertje een maartmamma? Of gewoon heel druk? Ik hoop het op het eerste voor je!

Tee

Hoi Tee wat leuk dat je aan me denkt. We zijn sinds 30 maart de trotse papa en mama van een zoon Kian Casey. Hij is met een keizersnede geboren. Alles gaat goed hier, ik kon alleen niet slapen vandaar dit berichtje op deze onmogelijke tijd. Kian slaapt lekker door, alleen mama niet.... raar he dat jou zoontje inmiddels al drie weken is en die van mij nog geen week. Misschien is het leuk om te msn-en. s.barends1 apenstaartje chello.nl  

Gefeliciteerd met je mannetje! Mooie naam zeg!
Keizersnede, da's balen, niet helemaal volgens planning dus . Ik hoop dat je snel opknapt!
Ik zal je op msn toevoegen, heb het alleen niet zo vaak aanstaan

Maar vertel es, hoe ben je op een keizersnee uitgekomen, hoe groot/klein is je uk?   Enneh, vertel het geheim van dat slapen eens.. kan de mijne nog wat van leren

Terug
Bovenaan