samen aftellen Moi

Hoi Moi !

Goed he dat je een eisprong hebt !! Dat is al een hele grote stap in de goede richting. Ik keek gisteravond nog even goed naar mijn temp. lijst en het zou ook kunnen dat mijn ei 16 juni was i.p.v. 17 juni. En we hebben op dag 12, 14, 15, 17 en 19 geklust ! Zou 1 van deze getallen het winnende bingo getal zijn?? Let's hope so ! Verwachte NOD ca. 30 juni.

Sterkte met afwachten !

Liefs,
Luna

Hoi luna,

Jeetje, wat gezellig en spannend!! Kunnen we inderdaad samen aftellen!! Ik ben benieuwd! Jullie hebben dus ook om de dag geklust,,meer kun je niet doen toch? Nu hopen dat het zaadje net op de juiste tijd op de juiste plek aanwezig was! Ik zit vandaag pas op dag 21...verkeerd geteld!! Mijn laatste ongi was op 2 juni! Maar we gaan zo goed als gelijk op!! Maar nu zit ik weer in twijfel (moi zou moi niet zijn) Ik had vannacht erg slecht en licht geslapen en moest vanmorgen om 5.30 op en tempte....36.6, dus toch weer iets lager maar wel hoger dan voor mijn (eventuele) eisprong!! Zou het dan niet mijn ei geweest zijn, of maakt het niet uit dat het iets lager is?? Vervelend hoor die thermometer, maar durf hem nog niet te laten liggen (controlefreak) Nu klussen we niet meer om de dag hoor, heb het wel weer effe gehad!! Ja, toch!!

Mijn NOD is volgens mij 2 juli,,,whaaa wat spannend he!! Voel jij al wat?? Of is dat nog te vroeg? Ik niks hoor!! We wachten het af!!!

Liefs moi xxx

Hee Moi,

spannend allemaal hoor. Dat tempen is lastig he. Ik heb mijn NOD op 3 juli, dus we gaan ook aardig gelijk op. Dat wordt weer spannend!

Ik heb sinds zondag erg zere borsten. Niet zoals ik normaal heb voordat ik ongi moet worden, maar meer steken. Ik ben me er constant van bewust. Vandaag was het overigens veel minder! Het zou ook wel erg vroeg zijn. Ken alle verhalen van het forum dus weet maar al te goed dat je lichaam vervelende spelletjes met je kan spelen, juist als je het allemaal zo graag wilt. Dus ik ga er maar vanuit dat het niets is, misschien alleen psychisch.

Hee misschien is een ovulatietest een tip voor je? Wel duur, maar als je een "positieve test" hebt dan weet je zeker dat je een eisprong gaat krijgen. Dus dan kun je ook gerichter klussen!
Ik heb het deze week voor het eerst gedaan, en het was heel goed om te zien dat de test positief was.

Ik denk overigens wel dat je een eisprong hebt gehad hoor, en zal me maar niet te druk maken. Je kan toch niet meer doen dan afwachten. Voor de zekerheid misschien doorgaan met klussen om de dag?!?

Veel succes.

Liefs,
Anne

Hoi Anne,

Ik voel nog helemaal niks hoor!! Maar dat zou volgens mij ook te vroeg zijn!! Wel ben ik er erg mee bezig of ik eventeel wat voel,,erg toch eigenlijk,,dan geef ik een paar x een stoot tegen mijn borst en denk ik ja,,,ik voel ze wel,,gek he!! Dat is misschien wel een goed idee, om de volgende cycles met ovaluatietesten te gaan beginnen, want dit is niks!! Eerder kon ik daar geen gebruik van maken, omdat mijn cycles niet te voorspellen was, maar nu ik aan de clomid zit kan ik gaan tellen!!

Het is wel spannend allemaal he!! Wat duurt het nog lang dan,,,begin juli weten we meer!! Ik merk wel dat ik mijzelf in bescherming neem door te denken,,,het zal wel niet raak zijn!! Maar aan de andere kant grrr ik heb clomid gebruikt,,,het zaad van mijn vriend is perfect!! er bestaat een kans!!! Afwachten,,,dat is het enige, en inderdaad er zo nu en dan nog een klusje tegenaan gooien!!

We houden elkaar op de hoogte!!

Liefs moi xxxx

Terug
Bovenaan