Samen aquasporten in Arnhem

Ik ken helaas helemaal niemand die, net als ik, zwanger is van een eerst (of tweede, derde, of....). Mensen in mijn vriendengroep zijn er helemaal nog niet niet mee bezig, terwijl ik na 3 jaar proberen eindelijk in verwachting ben en het graag met iemand die in hetzelfde schuitje zit, wil delen! Wellicht is er iemand in Arnhem die samen met mij wil aquasporten (ma-avond?)? Ik zou het leuk vinden om iemand te kennen die ook zwanger is en waarmee ik tevens mijn lijf een beetje in conditie kan houden. Ik ben toch wel iemand die daar een steuntje in de rug voor nodig heeft, moet ik toegeven.

Wat leuk idee moet ik bekennen en ik zou het steuntje in de rug heel goed kunnen zijn voor je aangezien mijn doorzettingsvermogen soms weleens door wil draaien dus iemand nodig heeft die mij af kan remmen, haha. Helaas woon ik absoluut niet in de buurt van Arnhem, maar heel veel succes.

Helaas woon ik niet meer in de buurt van Arnhem. Heb altijd in Didam gewoond, dus dan had het nog wel gekund...haha....
Maarre een vraagje: ik ken ook een Selma van 1984 die altijd in Didam heeft gewoond en nu in Arnhem woont...
Ben jij dat? :)

Terug
Bovenaan